Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " الگوریتم بازآرایی و تعیین اندازه DG در سیستم توزیع به‌صورت همزمان بدون استفاده از پاسخ پخش بار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم بازآرایی و تعیین اندازه DG در سیستم توزیع به‌صورت همزمان بدون استفاده از پاسخ پخش بار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IET Generation, Transmission & Distribution
سال انتشار
2018
کد محصول
1013083
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله یک الگوریتم تعیین اندازه تولید پراکنده (DG) و بازآرایی مبتنی بر فرمول تلفات را به صورت همزمان برای کاهش تلفات توان اکتیو در شبکه‌های توزیع ارائه می‌دهد. یک روش ابتکاری جدید مبتنی بر فرمول دقیق تلفات برای بازآرایی پیشنهاد شده است. رویکرد تحلیلی مبتنی بر فرمول تلفات برای اندازه‌گیری و جایابی DG استفاده می‌شود. الگوریتم پیشنهادی در سیستم‌های توزیع 33، 69، 84 و 136 مورد آزمایش قرار گرفته است. نتایج شبیه‌سازی اثربخشی روش پیشنهادی را برای به دست آوردن بهترین پاسخ نشان می‌دهد. تأثیر انتخاب ولتاژ اولیه بر پاسخ نیز تحلیل می‌شود. نتایج نشان می‌دهد که هیچ شبیه‌سازی پخش بار نیاز نبوده و همین مسئله، ویژگی منحصربه‌فرد این روش است. رویکرد پیشنهادی می‌تواند به‌عنوان یک ابزار تجزیه‌وتحلیل اولیه برای عملیات آنلاین و برنامه‌ریزی زمان واقعی شبکه توزیع مورد استفاده قرار گیرد. روش پیشنهادی بر اساس روش چندهدفه با استفاده از تکنیک مجموع وزنی تعمیم می‌یابد.

1-مقدمه

سیستم برق سه بخش عمده دارد: تولید، انتقال و توزیع. در میان این بخش‌ها، سیستم توزیع به دلیل ویژگی‌های عملکردی و معماری آن، دارای بیشترین تلفات است [1]. روش‌های پیشرفته‌ای به‌منظور کاهش این تلفات ارائه شده است که عبارت‌اند از خازن گذاری، بازآرایی سیستم توزیع و تخصیص تولید پراکنده (DG) [2].

بازآرایی سیستم توزیع یک روند انتخاب یا تبدیل به یک ساختار شعاعی بهینه با توجه به اهداف خاص با تغییر وضعیت باز / بسته سوئیچ‌های موجود در سیستم توزیع است. این فرایند باید محدودیت‌های عملیاتی سیستم (به‌عنوان مثال محدودیت‌های ولتاژ، محدودیت‌های جریان فیدر و قید تأمین تمامی بارها و غیره) را برآورده سازد [3-6]. بازآرایی سیستم توزیع یک مسئله بهینه‌سازی تحت قید غیرخطی است [7، 8]. تکنیک‌های حل این مسئله به سه دسته تقسیم می‌شوند: [5، 6]: روش‌های ابتکاری [3، 4،9-14]، روش‌های فرا ابتکاری [15-27] و روش‌های قطعی [5، 28-31]....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



DG sizing algorithm

ثبت سفارش جدید