Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " اجرای یک ابزار شبیه سازی مدیریت ریسک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اجرای یک ابزار شبیه سازی مدیریت ریسک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2017
کد محصول
1013118
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
907 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مدیریت ریسک بخش ضروری از مدیریت پروژه است. مدیریت فعال ریسک در پروژه به افزایش میزان موفقیت پروژه ها و کاهش هزینه های بالقوه کمک می کند. مقاله حاضر یک ابزار جدید برای پیاده سازی فرآیند مدیریت ریسک در پروژه ها را ارائه می دهد. ابزاری که به مشارکت کنندگان اجازه می دهد تا پروژه را خوب بفهمند،  و ریسک های پروژه را با استفاده از روش های مختلف مانند آشکار سازی ریسک و روش مونت کارلو تجزیه و تحلیل کنند. نتایج این پژوهش به بهبود درک و پیاده سازی مدیریت ریسک در پروژه ها کمک می کند. ابزار پیاده سازی و نتایج در این مقاله مورد بحث قرار می گیرند.

1-مقدمه

ریسک یک موقعیت و یا رخداد غیر قطعی است که تاثیر مثبت و یا منفی بر روی یک یا چند مورد از اهداف پروژه دارد. کاهش دادن ریسک در یک پروژه احتمالا منجر به موفقیت پروژه می شود. سیگا و همکاران  اهمیت مدیریت ریسک در پروژه ها را برجسته کرده اند. مدیریت ریسک می تواند برای مدیران کم تجربه بسیار سخت باشد. این می تواند بر روی تحویل یک پروژه با توجه به اهداف آن تأثیر بگذارد.

به طور کلی، فرآیند مدیریت ریسک شامل 6 مرحله می شود. این روش ها در یک پروژه گنجانده شده و تا مرحله پایانی چرخه حیات پروژه تکرار می شوند. با هدف حمایت و تقویت فعالیت های مدیریت ریسک، به طور مداوم در حال توسعه و پیشرفت تکنیک ها و ابزار های مختلف هستند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Risk management
Risk Registers
Risk Simulation
Software project management

ثبت سفارش جدید