Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بهبود تصویربرداری زیرآب بر اساس معادله دیفرانسیل جزئی بهبودیافته با استفاده از عملگرهای کنتراست سرتاسری-محلی و پروسه‌های هم‌ریختی فازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود تصویربرداری زیرآب بر اساس معادله دیفرانسیل جزئی بهبودیافته با استفاده از عملگرهای کنتراست سرتاسری-محلی و پروسه‌های هم‌ریختی فازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IET Image Process
سال انتشار
2017
کد محصول
1013120
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
9 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مطالعه، فرمول‌بندی‌های مبتنی بر معادله دیفرانسیل جزئی بهبودیافته برای عملگرهای کنتراست ترکیبی سرتاسری و محلی با هدف بهبود تصویربرداری زیرآب ارائه شده است. الگوریتم‌های مطرح شده محدودیت‌های روش‌های معمول فرم بسته و مشکل زمان توقف مطلوب را در روش‌های مبتنی بر PDE حذف می‌کنند. ویژگی‌های اصلی شامل بهبود ترکیب همزمان، تقویت و کنترل فرآیندهای مختلف محلی و سرتاسری است که به وسیله بهینه‌سازی معیارهای تصویربرداری چندگانه انجام می‌شود. این کار عملکرد مطلوب الگوریتم‌ها را از نظر نتایج بصری و عددی تضمین می‌کند و روش‌های جدیدی را برای پردازش سریع و کاملاً خودکار تصاویر مختلف فراهم می‌کند. نوآوری‌های دیگر شامل ترکیب یک مبدل فضای رنگی، فرآیند هم‌ریختی فازی و بهبود پروسه‌های تصویربرداری برای برخی کاربردهای خاص است. مقایسه تجربیات نشان می‌دهد که روش‌های بهبودیافته نتایج بهتری نسبت به روش‌های مقالات قبلی از نظر بهبود تصویربرداری زیرآب ارائه می‌دهند.

1-مقدمه

تصویربرداری زیرآب با مشکلاتی نظیر اثرات زیستی آب روبرو است [1، 2]. این مشکلات در تصاویر به دلیل نادیده گرفتن قابلیت دید به دلیل روشنایی ضعیف، درهم‌ریختگی رنگ و تیرگی ظاهر می‌شوند که به علت عوامل فیزیکی مختلف رخ می‌دهد که در مقالات ارائه شده است [1، 2]. علاوه بر این، تصاویر زیرآب ویژگی‌های مشابه تصاویر طبیعی مانند ویژگی‌های برخی از مدل‌های پیشنهادی را دارا می‌باشند [1، 2]. الگوریتم‌های متعددی برای بهبود تصاویر زیرآب پیشنهاد شده‌اند و در [1، 2] لیست شده‌اند. الگوریتم‌های ارائه شده در این حوزه را می‌توان به تصحیح نور تصویر، ترمیم (ناپیوسته / ناپایداری) و یا روش‌های اصلاح رنگ / بهبود رنگ، طبقه‌بندی کرد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید