Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " برنامه ای برای ذخیره سازی چند کاناله ی پایگاه داده های تصویری به منظور بازیابی فضایی هم زمان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برنامه ای برای ذخیره سازی چند کاناله ی پایگاه داده های تصویری به منظور بازیابی فضایی هم زمان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers and Mathematics with Applications
سال انتشار
2000
کد محصول
1013155
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هنگام کار با برنامه های کاربردی مرتبط با پایگاه داده های تصویری، اولین مشکل که با آن مواجه می­شویم حجم عظیمی از داده­ های تصویری (تصاویر) است، که می­بایست بازیابی شوند. بنابراین، در این مقاله، یک طرح ذخیره­ سازی چند کاناله برای تخصیص تصاویر به یک سیستم ذخیره سازی چند کاناله پیشنهاد می شود، به طوری که با این طرح، میانگین زمان پاسخ برای تمام پیوندهای احتمالی پرس­وجوهای مربوط به تطبیق­ های فضایی ساده، به حداقل می رسد.

1- مقدمه

پیشرفت سریع فناوری­های سخت افزاری و نرم افزاریِ کامپیوتر، منجر به ایجاد تقاضاهای بی پایان برای برنامه ­های کامپیوتری می­شود. در دو دهه گذشته، کامپیوترها تأثیر سریعی بر زندگی مردم داشته­ اند. به خصوص در چند سال گذشته، رایانه ها از قابلیت های قدرتمندتر برنامه های تصویرگرا  مانند برنامه های کاربردی چند رسانه­ ای برای محصولات سرگرمی، نقشه دیجیتال ناوبری که از سیستم یک هواپیما پشتیبانی می کند و شناسایی الگو در برنامه های هوش مصنوعی...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Parallel spatial match query
Pictorial database

ثبت سفارش جدید