Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مطالعه ی مقایسه ای میان مدل های ارزیابیِ ریسکِ امنیت اطلاعات در سیستم های رایانش ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه ی مقایسه ای میان مدل های ارزیابیِ ریسکِ امنیت اطلاعات در سیستم های رایانش ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2016
کد محصول
1013157
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
160 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به بررسی پیشرفت تکنیک ارزیابی ریسکِ امنیتِ سایبری در سیستم­ های رایانش ابری می­پردازد. ما جزئیات کمیِ مدل­های ارزیابی ریسکِ امنیتی را مورد بررسی قرار می­دهیم؛ این مدل­ها برای استفاده در زمینه ­ی سیستم­ های رایانش ابری طراحی شده ­اند. سپس به بررسی هدف مدل­ های موجود می­پردازیم و همچنین مراحل  مدیریت ریسک، مفاهیم مدیریت ریسک کلیدی و منابع اطلاعاتی احتمالی را تحلیل می­نماییم. ما به منظور درک محدودیت­ها و مزایای هر مدل، براساس تحلیل ­های انجام شده، به مقایسه­ ی این مدل­ها می­پردازیم.

1-مقدمه

در توسعه و بهره ­برداری از سیستم­ های اطلاعاتی، نگرانی­ های امنیتی هرگز پایان نمی­یابند. در واقع، امروزه همه جا سیستم ­های اطلاعاتی توسط افراد، سازمان­ها، دولت­ ها و سیستم ­ها برای دسترسی به اطلاعات، مورد هدف حملات امنیتی قرار می­گیرند؛ اکنون بسیار واضح است که این حملات موجب از دست دادن مقادیر بسیاری از منابع مالی، زمانی و غیره خواهد شد. بنابراین سازمان­ها نه تنها می­بایست برای محافظت در برابر تهدیدهای شناخته شده، میلیون­ها دلار صرف تجهیزان امنیتی فنی همچون فایروال­ها، سیستم­ های تشخیص نفوذ (IDS ها) و ابزارهای رمزنگاری نمایند، بلکه به ­منظور ارزیابیِ سرمایه ­گذاری­ های فناورانه­ ی امنیتی نیز با مشکلات بزرگی مواجه هستند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Cloud Computing
Cyber security
Quantitative risk assessment models
security risk assessment

ثبت سفارش جدید