Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " معیار ارزیابی خدمات برای خلق مشترک یک اکوسیستم خدماتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
معیار ارزیابی خدمات برای خلق مشترک یک اکوسیستم خدماتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia CIRP
سال انتشار
2018
کد محصول
1013166
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
487 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

فعالیت های خدماتی مبتنی بر زندگی انسان هستند و باید به عنوان سیستم پیچیده ای شامل تعاملات متقابل نقش آفرینان مختلف مورد توجه قرار گیرد. ارزش خدمات باید بر مبنای دیدگاه های مختلف از قبیل رضایت مشتری، رضایت کارکنان، سودآوری یا دیدگاه های ارزش اجتماعی ارزیابی شود. ما روش معیار ارزیابی خدماتی بر اساس مهندسی خدمات را ارائه می دهیم که بر مبنای آن ارائه دهندگان خدمات می توانند نقاط قوت و ضعف خود را از طریق مقایسه درون صنعتی و فرا صنعت یاد بگیرند. این مقاله در مورد چگونگی پشتیبانی از ارائه دهندگان خدمات برای تطبیق مجدد سیستم های خدمات پایدار با داده های واقعی، ارائه شده است.

1-مقدمه

بر اساس گزارش بانک جهانی [1]، نسبت ارزش افزوده بخش خدمات به تولید ناخالص داخلی، بیش از 70 درصد از فعالیت های اقتصادی در کشورهای بزرگ را تشکیل می دهد. علاوه بر این، تقریبا 70 درصد از نیروی کار این کشورها در بخش خدمات مشغول به کار هستند....
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Service engineering
Service benchmarking
value

ثبت سفارش جدید