Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " زیرساخت های نرم افزاری اینترنت اشیاء برای مدیریت انرژی و شبیه سازی در شهرهای هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
زیرساخت های نرم افزاری اینترنت اشیاء برای مدیریت انرژی و شبیه سازی در شهرهای هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Industrial Informatics
سال انتشار
2017
کد محصول
1013169
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
973 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله زیرساخت­ های نرم افزاری اینترنت اشیاء را ارائه می دهد که این زیرساخت ها، مدیریت انرژی و شبیه­ سازی سیاست های کنترلی جدید را در یک منطقه شهری، امکان پذیر می سازند. پلت فرم پیشنهادی، قادر است به­ صورت بلادرنگ، همزمان با دریافت داده ­های محیط از حسگرها، در ایجاد نمودار واکنش و همچنین ساخت مدل ­های شبکه ­ای، همکاری نماید. این پلت فرم در یک شهر هوشمند اجرا می شود؛ بدین ترتیب که: 1) منابع داده ­ای ناهمگن مربوط به ساخت ناحیه و سطوح مختلف ناحیه با یکدیگر ادغام می­شوند 2) سیاست های جدید انرژی در سطح ناحیه شبیه سازی می­شوند، این شبیه سازی با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و همچنین تأثیر آن در ایجاد راحتی، انجام می­شود. این پلت فرم در دنیای واقعی مستقر شده است و سپس سیاست کنترلی جدید برای شبکه توزیع حرارت ایجاد و مورد آزمایش قرار گرفته ­اند. نتایج آزمایش ­ها در این مقاله ارائه شده و مورد بحث قرار گرفته است.

1-مقدمه

بیش از 54 درصد از کل جمعیت جهان، شهرنشین هستند[1]. به همین دلیل، در یک دنیای پر انرژی، ارتقاء و توسعه سیاست­ های کنترلی جدید برای بهینه­ سازی مصرف انرژی در شهرهایی که شامل ساختمان ­ها و شبکه ­های توزیع انرژی (مانند برق و گرمایش) هستند، یک نیاز کلیدی محسوب می­شود. به عنوان مثال، کاهش مصرف  انرژی در بازه­ ی زمانی اوج مصرف، نیاز به اطلاعاتی در مورد نمودار مصرف انرژی ساختمان­ها و همچنین توپولوژی شبکه و ویژگی های آنها، برای ارزیابی تاثیر واقعی کاهش مصرف بر زیرساخت ­های شبکه دارد. به این اطلاعات می­توان از طریق حسگرهایی که در ساختمان­ها و شبکه ­ها نصب شده اند، دسترسی پیدا نمود.....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



ثبت سفارش جدید