Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " ارائه ی یک جمع کننده ی پرسرعت و کم قدرتِ جدید برای ارقامِ باینریِ باعلامت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارائه ی یک جمع کننده ی پرسرعت و کم قدرتِ جدید برای ارقامِ باینریِ باعلامت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
16th CSI International Symposium on Computer Architecture and Digital Systems
سال انتشار
2012
کد محصول
1013171
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
395 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یکی از مهمترین عملیات محاسباتی، محاسبات دیجیتال است. بهینه سازی سرعت جمع­ کننده ­ها و همچنین قدرت و ناحیه­ ی تحت پوشش آنها، یک کار چالش برانگیز است. برای این منظور، سیستم­ های بی­شماری در بخش ادبیات پژوهشی ارائه شده است. در این مقاله ما افزونه­ ی جدیدی را برای جمع ­کننده ­­ی باینری پیشنهاد می­کنیم که برای جمع کردنِ ارقامِ باعلامت از آن استفاده می­شود. این جمع­ کننده نه تنها عملوندهای ورودی را کدگذاری می­کند بلکه همچنین از ساختار یک جمع­ کننده­ ی کارآمد جدید نیز بهره می­برد. با استفاده از این تکنیک ما می­توانیم جمع ­کننده­ های کم قدرتی را تولید کنیم که با سرعت بالا، قادر به جمعِ ارقام با علامت می­باشند. مقایسه­ ها نشان می دهد که کاهش قدرت و کاهش سطح، هر دو در FPGA و طراحیِ ابزار دیدِ Synopsys تاثیر دارند.

1-مقدمه

عملیات جمع نقش مهمی را در عملیات محاسبات دیجیتال مانند ضرب و تقسیم ایفا می­کند. با این حال، انتشار رقم نقلی، مسئله مهمی است که علاوه بر عملیات به طول عملوند نیز بستگی دارد. نتیجه­ ی این مورد بیشتر در مدارهای پیچیده­ تر و کم­ سرعت قابل مشاهده می­باشد.

با استفاده از بازنمایی­ های بیش از حد مانند، رقمِ علامت­دارِ باینری (BSD) و سیستم های اعداد رقمیِ علامت دارِ مبنای بالا، می­توانیم در عملیات محاسباتی، انتشار رقم نقلی را حذف نماییم [1-3]. به­منظور سازماندهیِ جمع ­کننده­ های زمان ثابت از بازنمایی BSD استفاده می­شود؛ زیرا در بازنمایی BSD از عملیات جمع بدون رقم نقلی و همچنین طرح منظم VLSI استفاده می­شود. بازنمایی­ های افزونه نیز دارای مزایایی در سیستم عددی باقی مانده می­باشند [4-8]. بنابراین، مهم است که از یک کدگذاری مناسب و طراحی کارآمد برای جمع BSD استفاده کنیم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Redundant addition
binary signed digit number system

ثبت سفارش جدید