Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی نفت " با موضوع " سه سال تجربه استفاده از پلی‌آمین‌ها در سیستم‌های بخار کراکر نفتی در فشار بالا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سه سال تجربه استفاده از پلی‌آمین‌ها در سیستم‌های بخار کراکر نفتی در فشار بالا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
2nd International Conference: Interaction of Organics and Organic Plant Cycle Treatment Chemicals
سال انتشار
2008
کد محصول
1013202
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
905 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

طراحی و عملیاتی سیستم بخار در فشار بالا در یک کراکر نفتی مشکلات خاصی را ایجاد می‌کند که در بعضی موارد نمی‌توان آن‌ها را به شکل رضایت بخشی با برنامه‌های مرسومِ تصفیه‌ی آب/بخار حل کرد. پس از یک دهه تجربه عملیاتی با محصولات پلی‌آمین در فشارهای پایین در سایت پتروشیمی Geleen هلند، تصفیه‌ی آمونیاک/مورفولین از سیستم‌های بخار 12.5MPa از یکی از کراکرهای نفتی اروپا به نام SABIC در نوامبر سال 2005 به یک برنامه‌ی کاربردی پلی‌آمین تبدیل شد. در این مقاله ابتدا مشخصات سیستم بخار کراکر تشریح می‌شود. سپس جنبه‌های خاصی از این تبدیل مورد بحث قرار می‌گیرد و در نهایت تجارب و بینش‌های به حاصل از تصفیه پلی‌آمین در طول سه سال اول، با دقت شرح داده می‌شود.

1-مقدمه

شرکت اروپایی SABIC، عملیات سه مجتمع کراکر نفتی را به عهده دارد که دو مورد از آن در Geleen هلند و یک مورد دیگر در نزدیکی Teesside در بریتانیا است. ظرفیت کراکر بریتانیا 0.58 میلون تن اتیلن درسال است درحالیکه ظرفیت دو کراکر نفتی هلندی، 1.3 میلیون تن اتیلن در سال می‌باشد. با اینکه طراحی و مدهای عملیاتی این کراکرها کاملا متفاوت هستند اما این سه کارخانه برخی از ویژگی‌های کلی تولید بخار در فشار بالا (HP) در کراکرهای رایج را دارا هستند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی نفت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی نفت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



high pressure steam system

ثبت سفارش جدید