Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پژوهش کاربردی در مورد وب لاگ کاوی در بازاریابی الکترونیکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پژوهش کاربردی در مورد وب لاگ کاوی در بازاریابی الکترونیکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, 2nd International Conference on E-business and Information System Security
سال انتشار
2010
کد محصول
1013240
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
263 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اگر هیچ مدیریت و تحلیل داده­ی موثری وجود نداشته باشد، حجم عظیم رشد داده در وب به "گور داده" تبدیل خواهد شد. این مقاله اهمیت داده کاوی وب لاگ در بازاریابی الکترونیکی را تجزیه و تحلیل می‌کند، الگوریتم های معمول داده کاوی وب لاگ و کاربردهای آن را در بازاریابی الکترونیک را تشریح می‌کند، و در نهایت روشی را برای درک توصیه‌های شخصی ارایه می‌دهد. این امر نشان‌دهنده ارزش تجاری عظیم داده کاوی وب لاگ در بازاریابی الکترونیکی و چشم‌انداز گسترده­ی کاربرد آن است.  

1-مقدمه

با افزایش انفجاری فن‌آوری اطلاعات، بسیار مهم است که ردیابی، تحلیل ویژگی‌های کاربران وب و مدل‌ها به کاربران کمک ‌کند تا اطلاعاتی را که نیاز دارند پیدا کنند، بنابراین وب کاوی به وجود آمد. وب کاوی از تکنولوژی داده کاوی استفاده می‌کند، و از اسناد وب و فعالیت‌های وب برای استخراج الگوهای جالب و بالقوه مفید و اطلاعات پنهان استفاده می‌کند [1].  وب کاوی شامل محتوای صفحات وب، اطلاعات کاربر، ابرلینک بین صفحات و انواع منابع WWW است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Web Mining
Web logs

ثبت سفارش جدید