Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " بینش هایی منشاء گرفته از جلسه ی گروهی متخصص درباره تعریف و سنجش سقط جنین غیر ایمن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بینش هایی منشاء گرفته از جلسه ی گروهی متخصص درباره تعریف و سنجش سقط جنین غیر ایمن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Gynecology and Obstetrics
سال انتشار
2016
کد محصول
1013248
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
202 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تا همين اواخر، سازمان بهداشت جهانی (WHO )عملا سقط جنین ناامن را به عنوان سقط جنین غیرقانونی تعریف کرد. با این وجود، در دهه ی گذشته، وقوع سقط جنین به وسیله ی تجویز میزوپروستول ( داروی سقط کننده ی جنین ) در کشور های با قوانین محدودکننده ی سقط، افزایش یافته است. همچنین دستیابی به سقط جنین های با جراحی بی خطر در بسیاری از این قبیل کشورها افزایش یافته است. یک اثر مهم از این روند ها این بوده است که حتی در یک محیط غیر قانونی، سقط جنین در حال تبدیل به ایمن تر شدن است، و یک سیستم به روز رسانی شده برای طبقه بندی سقط جنین، مطابق با ایمنی، مورد نیازاست. عوامل متعددی جدای از روش های سقط جنین یا قانونی بودن، باید در توسعه ی چنین سیستم طبقه بندی مورد توجه قرار گیرد. در نهم و دهم ژانویه سال 2014 یک جلسه ی تخصصی درباره ی تعریف و اندازه گیری سقط جنین غیر ایمن در شهرلندن انگلستان به منظور پیش برد توسعه ی یک سیستم طبقه بندی شده که هم بازتاب کننده ی وضعیت های فعلی و هم بیان کننده ی درجه ی ریسک مربوط به سقط جنین باشد، برگزار شد. متخصصان همچنین انواع پژوهش مورد نیاز برای پایش بروز سقط جنین در هر سطح از ایمنی را مورد بحث قرار دادند. اگر ما اطمینان حاصل کنیم که جلوگیری از سقط جنین غیر ایمن به طور مناسب در دستور کار بهداشت عمومی جهانی نمایان میشود، این تلاش ها فورا" مورد نیاز هستند. چنین سیستم طبقه بندی همچنین انگیزه ی سرمایه گذاری درپژوهش برای پایش و سنجش دقیق سقط جنین اتفاق افتاده در انواع سطح ایمنی را میدهد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Illegal abortion
Induced abortion incidence
Unsafe abortion

ثبت سفارش جدید