Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " نسبیت گرایی در رویکرد مدیریت بلوغ زنجیره تامین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نسبیت گرایی در رویکرد مدیریت بلوغ زنجیره تامین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Engineering
سال انتشار
2017
کد محصول
1013256
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
572 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در طول 30 سال گذشته، تعدادی از مدل هایی که فرایندهای ارزیابی و توسعه زنجیره های تامین را پشتیبانی می کنند، ظهور کرده اند. چنین مدل هایی امکان تحلیل وضعیت موجود در فرآیندهای زنجیره تامین را فراهم می کند و یک منبع راهنمایی برای ساده سازی این فرایندها را نشان می دهد. تخصیص مجدد یک سطح معینی از بلوغ به یک زنجیره تامین مشخص می تواند یک چالش واقعی باشد، خصوصا زمانی که تنها بخشی از معیارهای طبقه بندی برآورده شود. هدف اصلی این مقاله ارائه یک روش پیشرفته آماری غیر کلاسیک به عنوان روشی برای تفسیر داده ها در پروژه های تحقیقاتی در بلوغ زنجیره تامین است. روش درخت طبقه بندی در این مقاله به عنوان یک ابزار برای دستیابی به یافته های معقول و ارزشمند مورد استفاده قرار گرفته است. روش تجزیه و تحلیل آماری غیر کلاسیک از سطح بلوغ زنجیره تامین در رابطه با آرایش متغیرها در نظر گرفته شده است تا بلوغ زنجیره های تامین را  استنتاج کند.

1-مقدمه

با توسعه مفهوم مدیریت زنجیره تامین، هم از لحاظ نظري و هم در عملكرد كسب و كار، سوالات و مشكلات بیشتری در مورد اثربخشی اجرای آن بوجود می آیند. ماهیت خاص راه حل ها برای مدیریت زنجیره تامین، تعیین کننده چالش های متعدد سازمانی، رقابتی، مالی  و بلوغ را تعیین می کند. آنها به طور موثری محبوبیت ایده همکاری سازمان یافته و هماهنگی در زنجیره عرضه را محدود می کنند. شکاف  ویژه در اجرای نیز بر ارزیابی نسبتا کم از مفهوم بر اساس عمل اقتصادی تاثیر می گذارد. بنگاهها (به ويژه بنگاه های در اقتصادهاي در حال ظهور) عمدتا از راه حل هاي کسب و کار جديد براي رسيدن به نتايج سريع با حداقل زمان و منابع مالي که مطمئنا از طريق مفهوم مديريت زنجيره تأمين تضمين نمي شود، مطرح می شوند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




supply chain management
supply chain maturity
supply chain maturity assessment

ثبت سفارش جدید