Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " تأثیر ذینفعان در استراتژی نوآوری سبز شرکت: مطالعه موردی شرکت های تولیدی در چین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تأثیر ذینفعان در استراتژی نوآوری سبز شرکت: مطالعه موردی شرکت های تولیدی در چین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Corporate Social Responsibility and Environmental Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1013358
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در مواحه با چالش تخریب محیط زیست در چین، شمار روز افزونی از شرکت­ها شروع به یکپارچه سازی سیستم­ های مدیریت زیست محیطی در استراتژی­های کسب و کار و توسعه استراتزی­ های نوآوری سبز نموده­ اند. بر اساس ذینغعان، این مقاله تأثیرات ذینغعان در اجرای نوآوری فرایند سبز و نوآوری محصول سبز را مورد بررسی قرار داد. نتایج نشان می­دهد مشتریان خارجی نقش مهمی در تحریک شرکت­ها به اتخاذ استراتژی نوآوری فرایند سبز و نوآوری محصول سبز دارند. برای شرکت­های سرمایه گذاری خارجی، این اثر به اتخاذ استراتژی نوآوری فرایند سبز محدود شده­است. علاوه براین ذینفعان جامعه و ذینفعان نظارتی هیچ اثر معنی داری بر نوآوری فرایند سبز و نوآوری محصول سبز ندارند.

1-مقدمه

با ویران شدن شدید محیط زیست، نوآوری سبز مورد توجه بیشتری قرار گرفت و به عنوان یک راه اساسی برای دستیابی به پایداری زیست محیطی شرکت ها به آن توجه شد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





green innovation
process innovation
product innovation
stakeholders

ثبت سفارش جدید