Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " رژیم تحریک تخمدان بر کیفیت تخمک و در نتیجه بر کیفیت رویان تاثیر می‌گذارد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رژیم تحریک تخمدان بر کیفیت تخمک و در نتیجه بر کیفیت رویان تاثیر می‌گذارد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Fertility and sterility
سال انتشار
2016
کد محصول
1013380
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
331 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بدون شک رژیم مورد استفاده برای بلوغ تخمک‌های متعدد مناسب برای IVF، بر نتایج IVF تاثیر دارد. مطالعات نشان داده‌اند که درنظر گرفتن فعالیت LH، عوامل کمک‌کننده مانند هورمون رشد (GH)، و استفاده از رژیم‌های حاوی هردوی LH و FSH هنگام بلوغ نهایی تخمک، تاثیرات مثبتی بر نتایج IVF دارد. از آنجا که بهبود نتایج IVF در پاسخ‌دهندگان ضعیف دشوار است، مطالعه بر روی GH مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که در این مقاله‌ی مروری اشاره می‌شود، اثرات مثبت GH بر کفایت تخمک، ممکن است در زنان مسن‌تر و پاسخ‌دهندگان طبیعی دچار کاهش کیفیت رویان نیز موثر باشد. سوال مهم درباره‌ی اثربخشی تحریک تخمدان و میزان این اثربخشی بر کفایت تخمک است. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که تفاوت میان چرخه‌های تحریک شده و چرخه‌های طبیعی بدون تحریک بررسی نشده است، در حالیکه مطالعات انجام شده روی حیوانات آزمایشگاهی و بیماران تحت IVF، حاکی از اثرات آسیب‌رسان دوزهای بالای گنادوتروپین در برابر دوزهای پایین آن است. مطالعات اخیر بیانگر آن است که استفاده از دوزهای بالای گنادوتروپین به عنوان فاکتوری مستقل، احتمال تولد زنده را کاهش می‌دهد؛ در حالی که پاسخ تخمدانی بیشتر با نرخ بارداری تجمعی بالاتری همراه است. این نرخ بالاتر ناشی از در دسترس بودن رویان‌های یوپلوئید و با کیفیت است. در بخش اول این مجموعه، استفاده‌ی کمکی از اندروژن‌ها بررسی شده است.

1-مقدمه

رشد فولیکول و بلوغ تخمک دو فرآیند وابسته به هم هستند. قبلاً تصور می‌شد که تخمک به صورت منفعلانه پیام‌های بلوغ را از سلول‌های گرانولوزا دریافت می‌کند، اما امروزه مشخص شده که ارتباط میان تخمک‌ها و سلول‌های گرانولوزا دو طرفه است (1). علاوه براین، این تعامل برای تمایز فولیکولی و تولید تخمک باکفایت به منظور باروری و امبریوژنزضروری است. ارتباط میان سلول‌های گرانولوزا و تخمک توسط گنادوتروپین‌ها و خود تخمک کنترل می‌شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Ovarian stimulation
oocyte quality
gonadotropins

ثبت سفارش جدید