Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل قابلیت اطمینان و ارتجاعی برای شبکه های هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل قابلیت اطمینان و ارتجاعی برای شبکه های هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE 38th Annual International Computers, Software and Applications Conference
سال انتشار
2014
کد محصول
1013386
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
628 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شبکه های هوشمند، که در آن زیرساخت های سایبری به منظور استقلال و راندمان بالاتر پخش بار به کار می روند، نمونه های اولیه سیستم های زیربنایی مدرن هستند. زیرساخت های سایبری، پشتیبانی نظارت و تصمیم گیری را برای افزایش قابلیت اطمینان و کارایی سیستم ایجاد می کنند. این امر به دلیل آسیب پذیری به خرابی های تصادفی و حملات مخرب، به علت بیشترین ارتباط مجازی و فیزیکی می باشد. هر گونه خرابی می تواند به طور سریعتر و گسترده تر منتشر شود و به همین ترتیب، نتیجه امر می تواند قابلیت اطمینان را کاهش دهد. در این مقاله، معیارهای ارزیابی دو مرحله از عملیات شبکه هوشمند را توصیف می کنیم: مدت زمان قبل از وقوع خرابی و مرحله بازیابی بعد از یک خرابی ناگزیر. مورد اول با قابلیت اطمینان مشخص می شود، که براساس اطلاعات مربوط به خرابی های پشت سر هم مشخص می شود. دومی با استفاده از ارتجاعی محاسبه می شود که می تواند در مقایسه با استراتژی های بازیابی بهبود یابد. ما استفاده از این معیارها را به یک شبکه هوشمند بر اساس سیستم تست IEEE 9 با سه نشان می دهیم.

1-مقدمه

خاموشی های اخیر، نیاز بیشتر به اقدامات پیش بینی و ارزیابی قابلیت اطمینان شبکه های برق را نشان می دهد. در اوت 2003، خاموشی سراسری شمال شرقی، روی نزدیک به 50 میلیون مشتری در 7 ایالت ایالات متحده و انتاریو تاثیر گذاشت. تحقیقات دقیقی در مورد علت دقیق این خاموشی عوامل پیری زیرساخت ها، فقدان اطلاعات در زمان واقعی و پشتیبانی تشخیصی، تصمیم گیری محلی بدون در نظر گرفتن اتصال و خطای انسانی، باعث خرابی یک نیروگاه و خاموش شدن بیش از 100 نیروگاه شد ]1[

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



reliability
resilience
analytical model
smart grid

ثبت سفارش جدید