Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدیریت کمّی ریسک توسط پاسخ تقاضا در شبکه های توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت کمّی ریسک توسط پاسخ تقاضا در شبکه های توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS
سال انتشار
2018
کد محصول
1013390
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

پاسخ تقاضا (DR) ابزاری چند منظوره است که قادر به تامین راه حل های مناسب و خدمات قابل رقابت می‌باشد. در حال حاضر کمپانی های برق به دنبال خدماتی همچون بهبود قابلیت اطمینان با سرمایه گذاری و نگهداری پیوسته زیرساخت ها هستند. در بسیاری از موارد DR قادر است قابلیت اطمینان را بهبود بخشد، زیرا اپراتورهای سیستم توزیع را قادر می سازد تا در زمان وقوع حادثه پیش بینی نشده پروفیل بار را تغییر دهند. سنجش مزایای DR برای درک تاثیر مالی و اقتصادی آن بر شبکه قدرت الزامی است. متدولوژی های استفاده شده در مدیریت ریسک را می توان در این راستا به کار گرفت. در این مقاله ما روشی برای ایجاد یک مدل قابلیت اطمینان دقیق پیشنهاد کردیم تا شاخص های قابلیت اطمینان مطلوب را ارزیابی نموده و ریسک مالی عملکرد قابلیت اطمینان DR در سیستم توزیعی که بر اساس عملکرد تنظیم شده را مدیریت نماییم. خروجی روش پیشنهادی، کمیت سنجی رابطه بین ریسک و بازگشت پورتفولیوهای DR از نظر ارزش در ریسک مشروط و بازگشت مورد انتظار می باشد. نتایج نشان می دهند که می توان از روش پیشنهادی به عنوان یک سیستم پشتیبانی تصمیم گیری برای تخصیص بهینه DR به منظور ایجاد مصالحه مناسب بین ریسک عملکرد قابلیت اطمینان و بازگشت مورد انتظار بهره برد.

1-مقدمه

قابلیت اطمینان سیستم قدرت برای عملکرد کارآمد شبکه امری ضروری است و در صورت وقوع وقفه در سیستم اهمیت آن نمایان می شود. پیوستگی تامین توان ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی در هر یک از بخش های تولید، انتقال و توزیع دچار وقفه گردد. این وقفه ها ممکن است ناشی از مسائل امنیتی یا کفایت شبکه باشند ]1[. کفایت شبکه به توانایی شبکه قدرت در تولید، انتقال و توزیع مناسب توان برای مصرف کننده تحت هرگونه شرایط استاتیک گفته می شود، در حالی که امنیت شبکه بیانگر میزان توانایی سیستم قدرت در تحمل اغتشاشات رخ داده در شبکه می باشد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Distribution Networks

ثبت سفارش جدید