Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک استراتژی جدید برای حل مسئله تعهد واحد با استفاده از الگوریتم PSO " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک استراتژی جدید برای حل مسئله تعهد واحد با استفاده از الگوریتم PSO
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE International Conference on Current Trends in Advanced Computing (ICCTAC)
سال انتشار
2018
کد محصول
1013393
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
904 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله با تولید همه حالت های منطقی ممکن برای واحدهای تولیدی، برای هر ساعت در یک روز، یک رویکرد جدید برای حل مسئله تعهد واحد پیشنهاد شده است. متغیرهای برنامه ریزی مانند تقاضای بار در هر ساعت روز به صورت اعداد صحیح کد گذاری شده اند. مسئله تعهد واحد با در نظر داشتن هزینه تولید و هزینه گذرا، با استفاده از الگوریتم PSO حل و بهینه شده است. راه حل مسئله باید هم قیود ژنراتور (مانند حداقل زمان روشن و خاموش بودن و حداکثر/حداقل تولید هر واحد تولیدی) و هم قیود سیستم (مانند ظرفیت رزرو و قیود انتقال) را رعایت کند. در این مقاله الگوریتم پیشنهادی تشریح شده و به سیستم تست 39 باس IEEE اعمال می‌شود. در نهایت نتایج بدست با نتایج جاصل از دیگر تکنیک ها مقایسه شده اند.

1-مقدمه

تعهد واحد (UC) یک مسئله بهینه سازی عدد صحیح مختلط غیر خطی است که کل تقاضا در سیستم تست را به همه واحدهای تولیدی با حداقل هزینه عملیاتی تخصیص می دهد. هزینه های عملیاتی عبارتند از: هزینه تولید و هزینه انتقال رعایت قید ها، بار کل، تلفات سیستم و الزامات رزرو در هر دوره. مسئله US باید حالت روشن/خاموش هر واحد تولیدی را در هر ساعت از دوره برنامه ریزی تعیین کرده و ظرفیت تقاضا و رزرو را در میان واحد متعهد به طور بهینه تخصیص دهد. UC مهمترین کار در بهره برداری از سیستم قدرت است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Particle swarm optimization
Transient cost
Unit commitment

ثبت سفارش جدید