Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " سیستم های رباتیک ابری: مروری بر فناوری ها، پیشرفت ها و کاربردها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم های رباتیک ابری: مروری بر فناوری ها، پیشرفت ها و کاربردها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Industrial Robot: An International Journal
سال انتشار
2017
کد محصول
1013419
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف : هدف این مقاله نگاهی بر وضعیت کنونی پیشرفت­ ها، فناوری­ ها و کاربردها در سیستم­ های رباتیک ابری است. طرح/روش/رویکرد : در این مقاله، پس از ارائه مقدمه­ ای کوتاه، ابتدا مزایای بالقوه سیستم ­های رباتیک ابری بررسی می ­شوند. در ادامه آن درباره ارائه دهندگان سرویس ابری بحث می­ کنیم و بعد از آن، برخی از کاربردها و پیشرفت­ های صورت گرفته در ربات­ های انسان نما، ربات­ های موبایل و ربات­ های صنعتی بیان خواهد شد. سپس تعدادی از محصولات تجاری که اخیرا وارد بازار شده ­اند و پیشرفت­ های صورت گرفته در آنها را با جزئیات بررسی می­ کنیم. در پایان مقاله، نتیجه ­گیری از انجام این مطالعه ارائه شده است. یافته­ ها : سیستم­ های رباتیک ابری، یک فناوری است که به صورت در حال رشد می­ باشد. این رشد سریع، مدیون ارتباطات اینترنتی و رشد سرویس ­های قدرتمند رایانش ابری است. مزایایی که از این سیستم ­ها حاصل می­ شوند شامل مواردی همچون دسترسی به مجموعه­ داده ­های کلان، الگوریتم ­های منبع-باز، کدها و برنامه­ ها، رایانش موازی و یا توری قدرمند و اشتراک گذاری اطلاعات بین ربات­ ها می­ باشد. این فناوری با موفقیت بر روی ربات­ های انسان نما، ربات­ های صنعتی، ربات­ های موبایل و سایر ربات­ های دیگر بکار گرفته شده است. موفقیت­ های کسب شده از بکارگیری این فناوری معمولا از طریق همکاری شرکت­ های تولید­کننده ربات­ ها و شرکت ­های بزرگ IT حاصل شده است. سالانه چندین شرکت جدید تاسیس می­ شوند تا از قابلیت­ های فناوری­ های رباتیک ابری بهره برداری کنند. اصالت/ارزش : سیستم ­های رباتیک ابری به سرعت در حال گسترش بوده و مطالعات زیادی بر روی آنها در حال انجام است. در این مقاله، پیشرفت ­های اخیر در این زمینه و همچنین کاربردهای جدید آنها به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته­ است.

1-مقدمه

عبارت «سیستم ­های رباتیک ابری» اولین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط جیمز کافنر، و پس از آن در دانشگاه کارنگی ملون مطرح شد. در این سیستم­ ها، ربات­ هایی که از توان محاسباتی، نرم­ افزاری و یا ذخیرسازی کافی برخوردار نیستند، به صورت بی­ سیم به یک یا چند کامپیوتر که در مکان دور از دسترسی قرار گرفته ­اند متصل می ­شوند تا برخی از جنبه­ های عملیاتی آنها توسط این کامپیوتر­ها صورت گیرند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Robots
Artificial intelligence
Cloud computing

ثبت سفارش جدید