Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " احراز هویت دو طرفه با استفاده از تابع نگاشت دوخطی برای شبکه‌های حسگر بی‌سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
احراز هویت دو طرفه با استفاده از تابع نگاشت دوخطی برای شبکه‌های حسگر بی‌سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers and Electrical Engineering
سال انتشار
2017
کد محصول
1013420
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
812 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

استقرار شبکه‌های حسگر برای امنیت و ایمنی محیط‌های مربوطه نیازمند ایمن‌سازی ارتباطات اولیه مانند ارتباطات نقطه به نقطه، چندپخشی و پخش است. خدمات امنیتی برای اطمینان از صحت، اعتبار و محرمانگی اطلاعات مهم، ضروری است. بنابراین ساز و کارهای احراز هویت برای پشتیبانی از این خدمات امنیتی و برای انعطاف‌پذیری در برابر حملات مجزا ضروری است. تحقیقات اخیر نشان داده است که احراز هویت دو طرفه امنیت بیشتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی زیادی را برای شبکه‌های حسگر بی‌سیم (WSN) فراهم می‌سازد. ما در این مقاله یک پروتکل احراز هویت مشترک برای WSNها را با استفاده از تابع نگاشت دو خطی مورد بررسی قرار خواهیم داد. بسیاری از پروتکل‌های احراز هویت با پخش یک طرفه پیشنهاد شده‌اند که در این میان می‌توان به احراز هویت تحمل‌پذیر نسبت به از دست رفتن جریان موثر به شکل زمانی (TESLA) و احراز هویت توپ‌ها و فایل‌های اجرایی (BIBA) و سایر موارد اشاره کرد  که هیچ‌کدام از این موارد قادر به ارائه احراز هویتی کارآمد از نظر انرژی نیستند. در این مقاله ما احراز هویت دو طرفه مبتنی بر تابع نگاشت دو خطی را پیشنهاد می‌دهیم و در الگوریتم تشکیل گروهی امن از آن استفاده می‌کنیم. معیارهای عملکردی مانند هزینه‌های پیام، محاسبات و سربار ارتباطی نیز محاسبه شده است.

1-مقدمه

شبکه‌های حسگر بی‌سیم (WSN) شامل میلیون‌ها یا میلیاردها گره‌های حسگر است که در میدان هدف مستقر می‌شوند [1]. حوزه هدف ممکن است نظارت محیطی، نظارت بر محل سکونت، مراقبت‌های بهداشتی، اتوماسیون خانگی، کنترل ترافیک و اتوماسیون صنعتی باشد. در این حوزه‌های کاربردیف گره‌های حسگر از یک کامیون یا هواپیما مستقر می‌شوند. گره‌های مستقر شده یک شبکه بی‌سیم فاقد زیرساختار ادهاک را تشکیل می‌دهند. هر گره حسگر داده‌هایی مانند فشار، دما و غیره را حس می‌کند و این داده‌ها را به ایستگاه‌های پایه از طریق مسیر ارتباطی چند هاپی یا چند جهشی هدایت می‌کند. از جمله مزایای استفاده از شبکه‌های حسگر بی‌سیم می‌توان به این موارد اشاره کرد که این شبکه‌ها نیازمند قدرت کمتری هستند و استقرار و تعمیر و نگهداری آنها آسان است. ارتباط بین گره‌های حسگر و ایستگاه پایه یا به شکل پخش است یا به شکل چندپخشی است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Two-way authentication
MAP function
Computation cost

ثبت سفارش جدید