Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " گزینش کارآمد ویژگی با استفاده از تحلیل افزونگی و ارتباط بین ویژگی ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
گزینش کارآمد ویژگی با استفاده از تحلیل افزونگی و ارتباط بین ویژگی ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Machine Learning Research
سال انتشار
2004
کد محصول
1013422
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
869 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در مسئله‌ی گزینش ویژگی به دنبال کاهش تعداد ویژگی‌های موجود در اپلیکیشن های متعددی هستیم که داده‌های مربوط به این اپلیکیشن ها با صد ها و یا حتی هزاران ویژگی سرو کار دارند. روش‌های فعلی که برای گزینش ویژگی ارائه شده است غالباً بر روی پیدا کردن ویژگی‌های به هم مرتبط متمرکز شده‌اند. در این مقاله نشان خواهیم داد که ارتباط ویژگی ها را نمی‌توان یک شرط کافی برای گزینش کارآمد ویژگی ها وآنهم در داده‌هایی با تعداد ابعاد بالا دانست. در همین راستا، مفهوم "افزونگی ویژگی" را معرفی می‌کنیم تا بتوان تحلیل‌هایی را بر روی افزونگی ویژگی ها در مسئله‌ی گزینش ویژگی انجام داد. چارچوب جدیدی را معرفی خواهیم نمود که می‌تواند تحلیل افزونگی و تحلیل ارتباط بین ویژگی ها را به صورت مجزا از هم انجام دهد. به توسعه‌ی یک روش مبتنی بر همبستگی برای تحلیل افزونگی و ارتباط خواهیم پرداخت و مطالعاتی تجربی را بر روی بهره‌وری و اثر بخشی آن در مقایسه با روش‌های دیگر انجام می‌دهیم.

1-مقدمه

در روش‌های کلاسیکی یادگیری نظارت شده، با یک مجموعه‌ی آموزشی از بردارهای ویژگی با طول ثابت و برچسب دار (نمونه‌ها) روبرو هستیم. یک نمونه را می‌توان به عنوان تخصیص مقادیر f = ( f1, ..., fN) به یک مجموعه از ویژگی ها F = (F1, ...,FN) و تخصیص یکی از  کلاس ممکن lc1, ...,c به برچسب کلاس تعریف نمود. هدف این است که بتوان به دسته‌بندی­ای دست پیدا کنیم که بتواند به شکلی صحیح به پیش‌بینی برچسب‌های نمونه‌های جدید بپردازد. یادگیری یک دسته بند می‌تواند به وسیله‌ی مقادیر ویژگی‌های آن مشخص شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



supervised learning
feature selection
relevance

ثبت سفارش جدید