Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تجزیه و تحلیل عملکرد سیستم‌های صف‌بندی اولویت‌دار با استفاده از شبکه‌های پتری زماندار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل عملکرد سیستم‌های صف‌بندی اولویت‌دار با استفاده از شبکه‌های پتری زماندار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
19th International Conference Computational Problems of Electrical Engineering
سال انتشار
2018
کد محصول
1013424
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
661 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله نتایج تحقیقات و تجزیه و تحلیل عملکرد سیستم صف اولویت‌داری (PQS) ارائه شده است که از کیفیت سرویس (QOS) پشتیبانی می‌کند. مدل‌های صف‌بندی اولویت‌داری که از سه کلاس ترافیکی (اولویت بالا، متوسط و کم) در معماری 5-3-1 پشتیبانی می‌کنند، مورد طراحی و آزمایش واقع شدند. ارزیابی عملکرد سیستم‌های آزمایش شده با استفاده از شبکه‌های پتری زماندار انجام شده است. استفاده از ابزارهای شبیه‌سازی در قالب شبکه‌های پتری (PN) برای ارزیابی و اعتبارسنجی زمان انتظار، ساز و کارهای صف‌بندی و شدت ترافیک با استفاده از الگوریتم صف‌بندی مجاز است. ما در این مقاله به این نتیجه خواهیم رسید که مدل‌های شبکه‌های پتری زماندار می‌توانند به طور موثری در مدل‌سازی و تجزیه و تحلیل عملکرد سیستم‌های صف‌بندی اولویت‌دار مورد استفاده قرار بگیرند.

1-مقدمه

صف‌بندی اولویت‌دار یکی از مسائل مهمی است که در بسیاری از حوزه‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین تحقیقات بسیاری در زمینه تجزیه و تحلیل عملکرد سیستم‌های صف‌بندی اولویت‌دار صورت گرفته است. اکثر مطالعات در مورد مدل‌های صف‌بندی اولویت‌دار زمان گسسته با زمان سرویس‌ دهی توزیع شده، به عنوان مدل‌هایی جداگانه با نظم‌های اولویتی متفاوت در نظر گرفته شده‌اند [1-3]. تحقیقات در مورد زمان‌بندی وظایف در رایانش ابری  نیز توسط نویسندگان کارهای [4،5] انجام شده است. سیستم‌های صف‌بندی نیز در ارتباطات مخابراتی و شبکه‌های کامپیوتری بسیار رایج هستند (برای مثال، [6]، [7] را ببینید). در شبکه‌های کامپیوتری از این سیستم‌های صف‌بندی برای ارائه سطح مناسبی از سرویس استفاده می‌شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




performance analisys
Petri Nets
priority queueing systems

ثبت سفارش جدید