Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مدیریت منابع بر اساس فناوری عامل در رایانش ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت منابع بر اساس فناوری عامل در رایانش ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Taibah University International Conference on Advances in Information Technology for the Holy Quran
سال انتشار
2000
کد محصول
1013572
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
295 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

رایانش ابری مفهوم جدیدی است که فناوری‌های مختلفی را با هم ترکیب می‌نماید؛ فناوری‌هایی مانند معماری سرویس‌محور، رایانش توزیع شده، مجازی‌سازی و غیره. رایانش ابری مدلی را بازنمایی می‌کند که برای تحویل قابلیت‌های IT استفاده می‌شود. در رایانش ابری، همه چیز به عنوان یک سرویس فراهم می‌گردد. سه سرویس اصلی را مشخص می‌کنیم: نرم‌افزار به عنوان سرویس (SaaS)، پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS) و زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS). مدیریت منابع رایانش ابری در سطح IaaS کار بسیار دشواری برای تأمین‌کننده‌ی سرویس است. به عنوان مثال، در یک سامانه‌ی رایانش ابری ساده که از یک مرکز داده تشکیل می‌شود، به آسانی می‌توان دریافت که هزاران منبع فیزیکی در میلیون‌ها منبع مجازی، مجازی‌سازی شده‌اند. پس مدیر برای نظارت بر کل سامانه جهت دوری از دخالت یا پیامدهای انسانی، یا حداقل کردن آن به یک راه‌حل خودکار نیاز دارد. در نتیجه ما در این مقاله یک راه‌حل مبتنی بر فناوری عامل برای این مسأله ارائه می‌کنیم که با انجام یک تطبیق سریع در زمان پدید آمدن یک وضعیت خاص می‌تواند مدیریت خودکار سامانه‌ی ابر را عرضه کند. این کار در حقیقت از دو بخش تشکیل می‌شود: توصیف سامانه‌ی عامل و پیاده‌سازی.

1-مقدمه

رایانش ابری یک فناوری در حال ترقی است که فناوری‌های مختلف موجود مانند معماری سرویس‌محور، رایانش توزیع شده، مجازی‌سازی و ... را با هم ترکیب می‌کند. رایانش ابری یک مدل تجاری را بازنمایی می‌کند که در آن قابلیت‌های IT از طریق یک شبکه (بیشتر اینترنت) به مشتری عرضه می‌شوند. در رایانش ابری همه چیز (همه‌ی منابع داده شده) به عنوان یک سرویس ارائه می‌شوند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




cloud computing
Agent technology
resource allocation

ثبت سفارش جدید