Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ساز و کارهای ضد استراتژی برای مدیریت منابع در ابرها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ساز و کارهای ضد استراتژی برای مدیریت منابع در ابرها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
14th IEEE/ACM International Symposium on Cluster, Cloud and Grid Computing
سال انتشار
2014
کد محصول
1013573
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
241 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تقاضای روزافزون برای منابع ابر، مدیریت منابع را در قلب فرآیندهای طراحی و تصمیم‌گیری در محیط رایانش ابری قرار می‌دهد. ارائه‌دهندگان ابر منابع ناهمگنی مانند پردازنده، حافظه و انباره را در قالب نمونه‌های ماشین مجازی (VM) ارائه می‌دهند. به تازگی، ارائه‌دهندگان ابر، مدل‌های مزایده‌ای را برای فروش منابع استفاده نشده خود در بازار حراجی معرفی کرده‌اند که این مدل‌ها کاربران را قادر می‌سازد تا پیشنهادات مزایده‌ای را برای ماشین‌های مجازی مد نظر خود ارائه بدهند. ما در این پایان نامه دکترا به حل مسئله تامین ماشین مجازی خودمختار و تخصیص آن برای مدل مبتنی بر مزایده با در نظرگیری چندین نوع از منابع مختلف با طراحی ساز و کارهای دقیق و تقریبی پرداختیم. این ساز و کارها همچنان نوع هزینه‌ پرداختی که کاربران باید برای استفاده از منابع تخصیص یافته بپردازند را نیز تعیین می‌کنند. علاوه بر این ساز و کار پیشنهادی ما سیستم را به حالتی تعادلی می‌برد که در آن کاربران انگیزه‌ای برای دستکاری سیستم با گزارش گمراه‌کننده درخواست‌ها و بهای بسته‌ ماشین مجازی ندارند.

1-مقدمه

ارائه‌دهندگان ابر انواع مختلفی از خدمات مانند زیرساخت به عنوان یک سرویس (laaS)، بستر به عنوان یک سرویس (PaaS) و نرم‌افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) را ارائه می‌دهند [1]. laaS پردازنده‌، انباره، شبکه‌ها و دیگر منابع سطح پایین را فراهم می‌سازد، PaaS رابط‌های برنامه‌نویسی را فراهم می‌سازد و در نهایت SaaS برنامه‌های کاربردی که از قبل ایجاد شده‌اند را ارائه می‌دهد. در این مقاله، ما بر روی IaaS تمرکز می‌کنیم که در آن ارائه‌دهندگان ابری از منابع ناهمگن به صورت نمونه‌های ماشین مجازی استفاده می‌کنند. انواع نمونه‌های ماشین مجازی که ارائه‌دهندگان ابر قادر به ارائه آنها هستند برای کاربران شناخته شده هستند...
 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




cloud computing
resource management
strategy-proof mechanism

ثبت سفارش جدید