Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک SAR ADC 10 بیتی MS/s 50 با یک رویه کلیدزنی خازن یکنواخت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک SAR ADC 10 بیتی MS/s 50 با یک رویه کلیدزنی خازن یکنواخت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE JOURNAL OF SOLID-STATE CIRCUITS
سال انتشار
2010
کد محصول
1013612
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله، یک مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) رجیستر تقریب متوالی (SAR) 10 بیتی MS/s 50 با یک رویه کلیدزنی خازن یکنواخت را ارائه می کند. در مقایسه با مبدل هایی که از رویه متداول استفاده می کنند، انرژی کلیدزنی میانگین و ظرفیت خازنی کل، به ترتیب به اندازه % 81 و % 50 کاهش یافته اند. در رویه کلیدزنی، ولتاژ حالت مشترک ورودی، به تدریج به زمین، همگرا می شود. یک مقایسه کننده بهبود یافته، افست وابسته به سیگنال ناشی از تغییر ولتاژ حالت مشترک را کاهش می دهد. نمونه، با استفاده از فن آوری CMOS 1P8M μm 0/13 ساخته شد. در یک ولتاژ V 1/2 و MS/s 50، ADC، به یک SNDR dB 57/0 دست یافته و mW 0/826 مصرف می کند که منجر به یک معیار شایستگی (FOM) fJ 29 بر گام تبدیل می شود. هسته ADC، تنها یک سطح فعال μm2 265×195 را اشغال می کند.

1-مقدمه

مبدل های آنالوگ به دیجیتال (ADC) رجیستر تقریب متوالی (SAR)، برای تکمیل یک تبدیل، نیاز به چند سیکل مقایسه داشته و بنابراین، سرعت عملیاتی پایینی دارند. ساختارهای SAR، به صورت گسترده در کاربردهای توان پایین و سرعت پایین (کمتر از چند MS/s) استفاده شده اند. در سال های اخیر، با کاهش اندازه های CMOS، ADC SAR ها به نرخ های نمونه برداری چند ده MS/s تا چند GS/s با دقت های 5 بیت تا 10 بیت، دست یافته اند [1]-[12]…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Analog-to-digital converter
energy efficient
low power

ثبت سفارش جدید