Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " توسعه کنترل و کاربردهای منبع تغذیه برای مغناطیس چهار قطبی و شش قطبی حلقه ذخیره TPS " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توسعه کنترل و کاربردهای منبع تغذیه برای مغناطیس چهار قطبی و شش قطبی حلقه ذخیره TPS
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of IPAC2013
سال انتشار
2013
کد محصول
1013615
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

منبع تغذیه میانی TPS برای مغناطیس های چهار قطبی و شش قطبی حلقه ذخیره با اندازه جریان 250 آمپر، به رابط اترنت مجهز خواهند شد. منبع تغذیه چهار قطبی، 18 بیتی و با پایداری بیشتر نسبت به شش قطبی 16 بیتی است و دارای بافر داده داخلی برای قابلیت پس از واقعه می باشد. IOC های اختصاصی، به طور مجزا در 24 پلتفرم cPCI ساخته شدند تا به ترتیب ادوات 24 سلول از حلقه ذخیره را اصلاح کنند. هر IOC برای کنترل 10 منبع تغذیه مغناطیس چهار قطبی و 7 منبع تغذیه مغناطیس شش قطبی به کار می رود. GUI های کنترل منابع تغذیه چهار قطبی و شش قطبی حلقه ذخیره، توسط ابزار EDM پیاده سازی شدند. کنسول مشتری می تواند از صفحات EDM مخصوص برای دسترسی به منابع تغذیه از طریق دسترسی کانال PV ها استفاده کند. جریان های اندازه گیری شده منابع تغذیه چهار قطبی و پنج قطبی، برای مشاهده عملکرد، دوباره خوانده شدند. برخی کاربردها مانند فرآیند مغناطیس زدایی، تابع راه اندازی و غیره نیز با ابزار مخصوص، توسعه یافته اند. تلاش های فوق، در این گزارش خلاصه خواهند شد.

1-مقدمه

TPS [1]، آخرین نسل منبع نور سینکروترون با روشنایی بالاست که در مرکز ملی تحقیقات تابش سینکروترون (NSRRC) در تایوان، در فاز نصب قرار دارد و به کارگیری آن، در سال 2014 تخمین زده می شود. این وسیله شامل یک شتاب دهنده خطی الکترون MeV 150، یک سینکروترون تقویت کننده GeV 3 و یک حلقه ذخیره GeV 3 است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Power supply

ثبت سفارش جدید