Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " کیفیت حسابداری در دوره های پیش و بعد از تصویب IFRS و تاثیر آن بر اثربخشی کمیته حسابرسی: مدارک و شواهدی از کشور استرالیا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کیفیت حسابداری در دوره های پیش و بعد از تصویب IFRS و تاثیر آن بر اثربخشی کمیته حسابرسی: مدارک و شواهدی از کشور استرالیا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Pacific-Basin Finance Journal
سال انتشار
2015
کد محصول
1013642
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
944 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما در این مقاله بررسی می کنیم که آیا کیفیت حسابداری پس از تصویب استانداردهای بین المللی گزارش گیری مالی(IFRS) بهبود یافته است یا خیر و همچنین بررسی می کنیم آیا کمیته های حسابرسی بعد از ارتقای کیفیت حسابرسی تحت IFRS، نسبت به GAAP ها قبلی استرالیایی، اثربخش تر شده اند یا خیر. ما 200 شرکت فهرست شده در ASX در طول سال های 2003 تا 2008 را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم و با استفاده از مدل های رگرسیونی چند گانه و تک متغیره، فرضیه های تحقیق را می آزماییم. نتایج ما نشان می دهد که کیفیت حسابرسی بعد از تصویب IFRS در استرالیا به طور قابل توجهی افزایش نیافته است. علاوه بر این، ما دریافتیم که کمیته های حسابرسی در حفظ کیفیت حسابداری تحت IFRS، اثربخش تر از GAAP های قبلی استرالیایی(AGAAP) شدند. یافته های این مطالعه با نشان دادن اثر IFRS و ویژگی های کمیته حسابرسی بر کیفیت حسابداری، به قانون گذاران کمک خواهند کرد.

1-مقدمه

هدف از این مطالعه بررسی این امر است که آیا کیفیت حسابداری پس از تصویب استانداردهای بین المللی گزارش گیری مالی(IFRS) بهبود یافته است. همچنین بررسی می کنیم آیا کمیته های حسابرسی بعد از ارتقای کیفیت حسابرسی تحت IFRS، نسبت به GAAPهای (اصول به طور کلی پذیرفته شده حسابداری) قبلی استرالیایی، اثربخش تر شده اند. با توجه به جهانی شدن بازارهای بین المللی مالی نیاز به هماهنگ سازی استانداردهای حسابداری در سراسر جهان افزایش یافته است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Accounting quality
Earnings management
IFRS adoption

ثبت سفارش جدید