Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " حق مشرفیت برای تأمین مالی حمل‌و‌نقل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حق مشرفیت برای تأمین مالی حمل‌و‌نقل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1013680
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

حق مشرفیت به دنبال تولید درآمد با استخراج بخشی از افزایش ارزش زمین در اثر بهبود شبکه‌های حمل‌و‌نقل است. در این مقاله به شناسایی استراتژی‌های حق مشرفیت شامل مالیات‌ بر ارزش زمین، تأمین مالی افزایش مالیات، برآوردهای خاص، عوارض بهره‌برداری از تسهیلات حمل‌و‌نقل، عوارض اثر توسعه، مطالبات مذاکره شده، مشارکت در توسعه، و حق عرصه می‌پردازیم. هر یک از این سیاست‌ها را طبق چهار معیار ارزیابی می‌کنیم که عبارتند از: بازده، مساوات، پایداری، و امکان‌سنجی. مفهوم حق مشرفیت در چارچوب کلی‌ترِ تأمین مالی حمل‌و‌نقل جای می‌گیرد که روی رابطه‌ی بین انواع مختلف عوارض و گروه‌های ذینفع از سرمایه‌گذاری‌های حمل‌و‌نقل تأکید دارد.

1-مقدمه

در اکثر آن دسته از حوزه‌های قضایی در ایالات متحده که مسئولیت تعبیه‌ی زیرساخت‌ها و خدمات حمل‌و‌نقل را بر عهده دارند، ساختار سیستم‌های تأمین مالی حمل‌و‌نقل به شکلی در حال تغییر است که احتمالاً تغییرات عمده‌ای را در چند دهه‌ی آتی ضروری خواهد ساخت. مالیات بر سوخت وسائط نقلیه که از دیرباز زیربنای سیستم فعلی تأمین مالی در سطوح فدرال و ایالتی را تشکیل می‌دهد، به دلیل کاهش مصرف سوخت و گذار دراز مدت به وسائط نقلیه‌ای که کمتر از پیش به بنزین به عنوان یک سوخت برای پیشرانه‌شان متکی هستند (یا اصلاً به بنزین اتکا ندارند)، رو به زوال است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Transportation economics
Land value
Finance and taxation

ثبت سفارش جدید