Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " تبدیل خودکار داستان های کاربر، به نمودارهای use case، با استفاده از تکنیک های پردازش زبان طبیعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تبدیل خودکار داستان های کاربر، به نمودارهای use case، با استفاده از تکنیک های پردازش زبان طبیعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2018
کد محصول
1013692
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
803 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به ­طورکلی، روش­ های چابک و به ­طور خاص روش­ اسکرام، در جامعه­ی توسعه­ دهندگان نرم­ افزار، اعتماد بسیاری را به خود جلب کرده­ اند. هنگامی­که کاربر به نگارش نیازمندی­ های عملکردی می­پردازد، داستان­های کاربر، بیش از هر چیز دیگری، توسط جامعه­ ی توسعه ­دهندگان، مورد استفاده قرار می­گیرد. علاوه بر این، در هنگام تهیه­ ی نیازمندی­ها و تبدیل آنها با استفاده از مدلِ تبدیل، جامعه ­ی توسعه ­دهندگان تلاش­های­ قابل توجهی را برای استفاده از ابزارِ use case انجام می­دهند. ما در این سطح به مرحله مشخصی از تکامل رسیده ­ایم. ایده­ ی مقاله­ ی ما این است که از این دارایی، سود ببریم و آن­را در تهیه­ ی پیش ­نویسِ داستان­های کاربر سرمایه ­گذاری کنیم. در این مقاله، ما فرایندی را برای تبدیل داستان­ های کاربر به نمودارهای use case پیشنهاد می­دهیم؛ و می­توانیم از تمام کارهایی که در فرایند تبدیل، مطابق با رویکرد MDA در مدل­ها انجام می­شود، استفاده نماییم. برای انجام این کار، از تجزیه­ کننده­ ی درختِ برچسب ­گذار که یکی از تکنیک ­های پردازش زبان طبیعی (NLP) می­باشد، استفاده می­کنیم. کار ما با مطالعه موردی که به انجام رسانده، به ­عنوان یک پژوهش معتبر ارزیابی شده است؛ و ما توانستیم به دقت بسیار بالایی بین 87% تا 98% دست یابیم.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



User Stories
UML
Use Case
NLP
MDA

ثبت سفارش جدید