Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مروری بر توپولوژی های مختلف، تکنیک های سوئیچینگ و الگوریتم های مسیریابی در شبکه روی تراشه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر توپولوژی های مختلف، تکنیک های سوئیچینگ و الگوریتم های مسیریابی در شبکه روی تراشه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International journal of Emerging Trends in Science and Technology
سال انتشار
2014
کد محصول
1013693
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شبکه­ روی تراشه (NoC)، پارادایم جدیدی است که از طریق سیستم روی تراشه (SoC)، اتصالات داخلیِ سیستم را برقرار می­سازد. با افزایش یکپارچه ­سازی چیپ­ ها و کاهش اندازه ­ی ویژگی­ ها، SoC نمی­تواند چالش ­های فناوری­ های فرایندیِ جدید را برآورده نماید. این چالش­ها عبارتند از پیچیدگی و افزایش تاخیر در ارتباطات و همچنین بحث اتصلات اتوبوسی و داوری میان آنها، که منجر به کاهش سرعت انتقال داده ­ها و در نتیجه کاهش عملکرد کلی Soc می­شوند. NOC یک پلت­فرم طراحی است که می­تواند این چالش­ها را به یک گستردگیِ عالی برساند. در طراحی شبکه­ ی NoC، مهمترین مواردی که باید در نظر گرفته شوند، یک توپولوژی برای شبکه و یک الگوریتم برای مسیریابی می­باشد. مسیریاب­ ها، براساس الگوریتمی که از آن استفاده می­کنند، مسیر انتقال بسته­ ها را تعیین می­کنند. در این مقاله، مطالعه­ ای بر روی الگوریتم­ های مسیریابی مختلف که برای شبکه روی تراشه ارائه شده اند، انجام می­شود؛ الگوریتم­ هایی که با استفاده از آنها می­توان با مسائل برخاسته از SoC (که در بالا به آنها اشاره شد)، مقابله نمود. الگوریتم مسیریابیِ یک سیستم NoC با توجه به معیارهای عملکردی همچون تأخیر، بازده و توزیع بار اندازه­ گیری می­شود. در این مقاله ما به موضوعاتی همچون توپولوژی­های مختلف، تکنیک­های سوئیچینگ، تحلیل عملکرد الگوریتم­های مسیریابی NoC مانند الگوریتم مسیریابی XY، الگوریتم مسیریابی OE و الگوریتم مسیریابی DyAD می­پردازیم.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




NoC
Routers
routing algorithms
latency
throughput

ثبت سفارش جدید