Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " روشی قوی برای محلی سازی و هماهنگ سازی اتصالات حسگر بی سیم زیر آب " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روشی قوی برای محلی سازی و هماهنگ سازی اتصالات حسگر بی سیم زیر آب
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Ocean Engineering
سال انتشار
2017
کد محصول
1013697
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

امروزه شبکه ­های حسگر بی­سیمِ زیر آب (UWSN ها) توجه زیادی را به خود جلب کرده ­اند. در میان تمام خدمات UWSN ها، محلی­ سازی و هماهنگ ­سازیِ زمانی، اهمیت ویژه ­ای دارند. معمولا مسائل مربوط به محلی­ سازی و هماهنگ­ سازی می­ توانند به­ طور مشترک حل شوند. این امر می­تواند انرژی حسگرها را ذخیره کند که این ذخیره ­سازیِ انرژی، یک ضرورت حیاتی در UWSN ها محسوب می­شود. در این مقاله یک روش جدید و قوی و تکرارشونده برای محلی­ سازی و هماهنگ­ سازی در UWSN  براساس حداقل مربعات (LS) پیشنهاد شده است. در این روش، تاثیر لایه ­بندی و شکستگی­ های محیط زیر آب در نظر گرفته شده و برای جبرانِ این تاثیر، اقداماتی انجام می­شود. در واقع، فرض بر این است که انتقال مستقیم در  محیط آب می­تواند منجر به ایجادِ یک جهت­ گیریِ قابل توجه در محدوده­ ی موردنظر شود. علاوه بر این، با جبران اثر شکنندگی، سرعت صوت را می­توان با استفاده از یک رابطه خطی محاسبه کرد؛ و این یکی از اقداماتی است که این مقاله انجام می­دهد. استفاده از رابطه خطی برای محاسبه­ ی سرعت انتشار در شبکه ­های زمینی، روش رایجی است و پیشنهاد شده است که این روش تعمیم داده شود و برای محیط زیر آب نیز مورد استفاده قرارگیرد. علاوه بر این، به­ عنوان اقدام دیگری که این مقاله انجام داده است، می­توان به ارائه­ ی روش تکرارشونده­ای اشاره کرد که از آن برای بهبود دقت محلی­سازی و هماهنگ­سازیِ زمانی استفاده می­شود. این فرایندِ تکرارشونده ادامه خواهد یافت تا زمانیکه موقعیت، انحراف و خطاهای آفست، به همگرایی برسند. روش پیشنهادی با سایر روش ­هایِ شاخصی که معیارِ محلی­ سازی و هماهن گ­سازی محسوب می­شوند، و همچنین روش کران پایین کرامر رائو (CRLB) مقایسه شده است. نتایج نشان می­دهد که روش پیشنهادی، در مقایسه با روش­های معیار عملکرد بهتر و نزدیک به عملکردِ CRLB دارد.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Underwater wireless sensor networks
Localization
Time synchronization

ثبت سفارش جدید