Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مدیریت انرژی مبتنی بر مصرف کننده ی آینده نگر و اشتراک گذاریِ انرژی در شبکه ی هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت انرژی مبتنی بر مصرف کننده ی آینده نگر و اشتراک گذاریِ انرژی در شبکه ی هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable and Sustainable Energy Reviews
سال انتشار
2018
کد محصول
1013698
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

انتظار بزرگی که از شبکه­ برق هوشمند می­رود، این است که با استفاده از جریان دو طرفه­­ ی داده­ ها و انرژی برقی که با اطلاعات پیشرفته فعال شده است و همچنین با استفاده از ارتباطات و زیرساخت­ های کنترلی، سرویس­ های انرژی پایدار را ارائه دهد. یک عنصر مهم از چنین شبکه ­ی هوشمندی مصرف­ کننده ­های آینده­ نگر هستند، یعنی مصرف­ کنندگانی که از طریق شبکه، انرژی اضافی را تولید و با سایر کاربران به اشتراک می­گذارند. مصرف­ کننده­ های آینده ­نگر نه تنها مهمترین ذینفع در شبکه­ های هوشمندِ متشکل از مصرف­ کنندگانِ آینده ­نگر هستند، بلکه نقشی حیاتی در مدیریتِ حداکثر تقاضا ایفا می­کنند. بنابراين، لازم است که به تحقیق و بررسی پیرامونِ مدیریت انرژی مبتنی بر مصرف­ کننده­ ی آینده­ نگر و اشتراک­ گذاریِ انرژی (PEMS) و چالش­ های مرتبط با آن بپردازیم. این بررسی برای درک و تحلیل تاثیر مصرف ­کننده ­ها­ی آینده ­نگر در شبکه ­های هوشمند آینده به ما کمک خواهد کرد. به­ منظور دستیابی به این اهداف، این مقاله به بررسی جامعِ PEMS (یا مدیریت انرژی مبتنی بر مصرف­ کننده­ ی آینده­ نگر و اشتراک­ گذاریِ انرژی) در محیط شبکه هوشمند و بررسیِ تأثیرات مرتبط با قابلیت اطمینان سیستم و پایداری انرژی می­پردازد. فرایند به اشتراک­ گذاریِ انرژی میان مصرف­ کننده ­های آینده­ نگر ، شامل دو عنصر کلیدی می­باشد: فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکنیک­ های بهینه ­سازی. این دو عنصر به­ طور کامل مورد بحث قرار می­گیرند تا نیازمندی­ های اجراییِ PEMS را تحت پوشش قرار دهند. آن دسته از فناوری­ های مرتط با ارتباطات که در این مقاله ارائه شده ­اند، عبارتند از: فناوری­ های سیمی، فناوری­ های بی­سیم، گزینه ­های کوتاه مدت و بلند مدت در تکنیک ­های بهینه­ سازی خطی و غیرخطی، که در زمینه­ ی PEMS، شرح داده شده ­اند. در این مقاله، فناوری­ های مختلف، روش­ها و مکانیزم ­های پذیرفته شده برای PEMS به­ صورت جامع مورد بحث قرار می­گیرند تا به افزایش شهود خوانندگان کمک شود. چالش­ها و مسائلی که در جوامع مصرف ­کننده­ ی آینده ­نگر با آنها مواجه هستند، و همچنین مسأله ­ی اشتراک ­گذاریِ انرژی، به­ طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Smart grid
Prosumers
Energy management
Energy sharing

ثبت سفارش جدید