Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " سنتز بوپرنورفین از اوریپاوین از طریق N-متیل زدایی نمک های نوع چهارم اوریپاوین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنتز بوپرنورفین از اوریپاوین از طریق N-متیل زدایی نمک های نوع چهارم اوریپاوین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of organic chemistry
سال انتشار
2011
کد محصول
1013715
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 بوپرنورفین از اوریپاوین که به ترتیب شامل تبدیل اوریپاوین به نمک نوع چهارم سیکلوپروپیل­متیل خود،N-متیل زدایی با تیولات به N-سیکلوپروپیل متیل نوروریپاوین، و تبدیل این ماده به ترکیب مورد نظر با روش­های موجود قبلی است، سنتز شد. سنتز جدید از معرف­های سمی که قبلا استفاده شده است اجتناب کرده، کوتاه­تر است و بازده مناسبی دارد. داده­های تجربی و طیفی برای همه ترکیبات جدید ارائه شده است.

1-مقدمه

بوپرنورفین (1)، شکل 1، یک مخدر نیمه سنتزی است که برای درمان دردهای مزمن متوسط تا شدید در دوزهای کم استفاده می­شود. در دوزهای بالاتر، این دارو برای درمان اعتیاد به مواد مخدر، و گاهی اوقات در درمان ترکیبی با نالوكسان (سابوکسان) استفاده می­شود. این ماده به عنوان یک آگونیست جزئی در گیرنده­های μ-  و δ عمل می­کند و فعالیت آنتاگونیست رقابتی در گیرنده های κ دارد...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Buprenorphine

ثبت سفارش جدید