Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کاربرد حسگری فشرده در ارتباطات رادیویی شناختی: یک بررسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربرد حسگری فشرده در ارتباطات رادیویی شناختی: یک بررسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE COMMUNICATION SURVEYS & TUTORIALS
سال انتشار
2015
کد محصول
1013754
تعداد صفحات انگليسی
24
تعداد صفحات فارسی
53
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

حسگری فشرده توجهات بسیاری را در زمینه های مختلف به خود جلب کرده است مانند پردازش تصویر دیجیتال، تخمین کانال بی سیم، تصویر برداری رادار، و ارتباطات رادیویی شناختی (CR). خارج از این زمینه ها، این مقاله روی کاربرد CS در مخابرات CR تمرکز می کند. به خاطر استفاده کم از طیف رادیویی تخصیص داده شده، تصرف طیف معمولا در حوزه های مختلف مانند زمان، فرکانس و فضا پراکنده است. چنین طبیعت پراکنده ای از تصرف طیف کاربرد CS در مخابرات CR را تحت تاثیر قرار داده است. در این زمینه، محققان متعددی نظریه CS را در زمینه های مختلفی با توجه به پراکندگی در حوزه های مختلف اعمال کرده اند. در همین راستا، این مقاله مرور جزئی بر تکنولوژی مدرن مربوط به کاربرد CS در مخابرات CR دارد. با شروع از این اصول اولیه و ویژگی های اصلی CS، این مقاله زمینه های اصلی استفاده مبتنی بر پارامتر رادیویی که باید با CR پهن باند بدست بیاید را طبقه بندی می کند. در نتیجه، ما کارهای موجود مربوط به CS که در زمینه های مختلفی مانند نمونه برداری پهن باند، تخمین پارامتر سیگنال و نگاشت محیط رادیویی اعمال شده است را مرور می کنیم و مزایای اصلی و مسائل مربوط به آن را هم نشان می دهیم. از این گذشته، یک چهارچوب کلی برای ساختن REM در تنظیمات نمونه برداری ارائه می کنیم. نهایتا با چالش های تحقیقی باز و رهنمودهایی برای آینده به نتیجه گیری می پردازیم.

1-مقدمه

اخیرا، حسگری فشرده (CS)، که با عنوان نمونه برداری فشرده یا نمونه برداری تنک هم شناخته می شود [1]، [2] موضوع تحقیقات بسیاری در زمینه های مختلفی مانند پردازش تصویر دیجیتال [3]، تخمین کانال بی سیم [4]، [5]، تصویر برداری رادار [6]% رادیو شناختی [7]، الکترومغناطیس [8]، و غیره بوده است. خارج از محدوده گسترده کاربردهای فوق الذکر، این مقاله روی کاربرد CS در ارتباطات CR متمرکز می شود...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cognitive Radio
Compressive Sensing
Wideband Sensing

ثبت سفارش جدید