Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " عملیات حسابی تحمل پذیر در برابر خطا با شناسایی و تصحیح خطاهای متعدد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عملیات حسابی تحمل پذیر در برابر خطا با شناسایی و تصحیح خطاهای متعدد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
22nd IEEE International Symposium on Defect and Fault-Tolerance in VLSI Systems
سال انتشار
2007
کد محصول
1013756
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
772 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

فن آوری های نوظهور با سیستم های VLSI پیچیده تر و نیز گیت ها و ترانزیستورهای کوچکتری سر و کار دارند که به شدت تحت تاثیر نویزهای الکترومغناطیسی و خطاهای تک ­رخداد گذرا (SET) می باشند. به دلیل این افزایش حساسیت و کاهش اندازه، ممکن است چند خطای نرم همراه با آن ظاهر شود که می تواند به خطاهای همزمان متعددی منجر شود. در این مقاله طرح شناسایی و تصحیح خطاهای متعدد و همزمان برای جمع کننده ها و ضرب کننده ها بر اساس ترکیبی از طرح پیش بینی پریتی و افزونگی سه ماژولیِ نیمه توزیع ارائه می شود. این طرح متناسب با جمع کننده ها یا ALU های دارای قابلیت پیش بینی رقم نقلی و بدون رقم نقلی بوده که در آنها منطق رقم نقلی، بزرگترین بخش مدار می باشد. بازدهی این طرح به طور اساسی توسط محاسبات احتمالی تحلیل شده است. شبیه سازی تزریق چند خطای تصادفی برای تایید عملکرد پیش بینی شده، انجام شده است.

1-مقدمه

هر چه پیچیدگی طراحی مدارات مجتمعِ در حال تحول افزایش یابد، آسیب پذیری قطعات با استفاده از گیت های سریع تر و ترانزیستورهای کوچکتر افزایش خواهد یافت. این به دلیل حساسیت بیشتر آنها به خطاهای گذرای ناشی از نویز الکترومغناطیسی، پرتوهای کیهانی خارج از زمین، تداخل سیگنالی، نویز منبع تغذیه و زیرلایه می باشد. به این ترتیب، احتمال وقوع چند خطای نرم به طور همزمان حتی در صورت وجود یکی از علل خطا افزایش می یابد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


integrated circuits design

ثبت سفارش جدید