Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ارتقا مسئولیت پذیری بخش دولتی از طریق سیستم یكپارچه، سیستم كنترل داخلی و فرایندهای رهبری: مروری بر مطالعات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارتقا مسئولیت پذیری بخش دولتی از طریق سیستم یكپارچه، سیستم كنترل داخلی و فرایندهای رهبری: مروری بر مطالعات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1013771
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
290 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

امروزه حاكمیت در بخش های دولتی در نتیجه جریان مستمر اشتباهات حاكمیتی، تقلب، ناكارایی، فساد و كنترل داخلی و مدیریت مالی نامناسب تبدیل به مساله ای جهانی شده است. بخش های دولتی در سراسر جهان تحت فشار قرار دارند تا منابع و بهره وری منابع دولتی را اصلاح كنند و عملکرد ارائه خدمات خود را بهبود بخشند. اکنون نظارت بر شفافیت و کارایی نهادهای دولتی تبدیل به یک حق عمومی شده است. برای اطمینان از حاکمیت خوب، شناخت راه های بهبود مسئولیت پذیری در بخش دولتی بسیار ضروری است. بنابراین برای ارتقای مسئولیت پذیری در بخش دولتی، براساس مروری بر مطالعات این مقاله درباره عوامل داخلی سازمانی که بر مسئولیت پذیری تاثیرگذار هستند بحث می کند یعنی سیستم های یکپارچه، سیستم کنترل داخلی کیفیت رهبری. این مطالعه به سیاست گذاران در ایجاد مسئولیت پذیری بیشتر بین واحدها و نهادهای مختلف دولتی کمک می کند.

1-مقدمه

بسیاری از کشورها به بخش دولتی خود اعلام کردند که باید تقاضای عمومی نسبت به دولت شفاف و پاسخگو را برآورده کنند. تمرکز بر اصلاح و شفاف سازی بخش دولتی و کارایی و اثربخش بودن این بخش در ارائه خدمات همچنان وجود دارد. علاوه بر این ظهور فناوری های جدید دولت را به سمت تمرکز بر ارزش یکپارچگی بخش دولتی و تمرکز بر رهبری برای ایجاد کارایی بدون از بین بردن ارزش حاکمیت خوب هدایت کرده است. در اداره نهادها، داشتن اصول درست حاکمیت برای بهبود اطمینان شهروندان و قانون مندی سیستم اداری و سیاسی امری ضروری است ( کریستنسن و اسکاربک 2007، سامینن و ایکولا و نربکا 2010)....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Public Sector
Organizational Accountability
Organizational Integrity

ثبت سفارش جدید