Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " انتخاب های استراتژیک: سیستم حسابداری مدیریت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتخاب های استراتژیک: سیستم حسابداری مدیریت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of Applied Business Research
سال انتشار
2010
کد محصول
1013772
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
517 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در حالیکه گسترش حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA) در دهه اخیر در حال رشد بوده است، همچنان ادبیات گسترده ای در این زمینه که به طور مستقیم به روابط بین سیستم حسابداری مدیریت و استراتژی بپردازد وجود ندارد. تحقیقات حسابداری مدیریت (MAR) بحث خاصی را درباره SMA مطرح کرده اند و نتیجه گیری کرده اند که 1) کمتر از 20 مقاله کلیدی درباره این موضوع در مجلات اصلی دانشگاهی وجود دارد، 2) چارچوب مفهومی جامع برای SMA وجود ندارد و 3) شواهد تجربی محدودی در این زمینه وجود دارد. برای بررسی این مساله ومسائل مربوط به آن مطالعه ای درباره اهمیت نسبی استفاده از اطلاعات هزینه برای ملاحظات استراتژیک و دو سطح تجزیه و تحلیل رقابتی انجام شد- اطلاعات هوش رقابتی شرکت و اطلاعات هوش رقابتی کسب وکار. یافته های مطالعه ادراک مدیران از دو بعد تغییرات محیطی (اطمینان و ثبات) را با دو سطح تجزیه وتحلیل رقابتی مرتبط می کند. برای کسب شناخت بیشتر از این رابطه، نمونه ای تصادفی از 110 شرکت بزرگ سعودی انتخاب شدند و داده ها از مدیران ارشد جمع آوری شدند. نتایج نشان داد که 1) ادراکات مدیران بین اطمینان و ثبات نسبت به محیط متفاوت است و 2) اهمیت نسبی مربوط به اطلاعات هوش رقابتی کسب وکار ارتباط مثبت با افزایش بی ثباتی دارد و 3) استفاده از اطلاعات هوش رقابتی شرکت رویه ای متداول است. یکی از تفاسیر نتایج این است که بی ثباتی بازار موجب تغییر استراتژی می شود و اطلاعات هزینه در تفکر مدیریتی برای حمایت از توسعه استراتژیک و انطباق با فشارهای رقابتی و بازسازی و تنظیم مجدد استراتژی کسب وکار استفاده می شوند.

1-مقدمه

اهمیت اطلاعات حسابداری در توسعه و به کارگیری استراتژی در ادبیات به خوبی نشان داده شده است (سیموند 1981، شانک 1989، شانک و گوینداراجان 1989، برامویچ 1990، دنت 1990، سیمونز 1990، ویلسون 1991، میا و کلارک 1999، کوپر و اسلاگمولدر 1998، اسلاگمودر 1998، کیت و روزن 1999). این نویسندگان و دیگر نویسندگان مسائلی را درباره حسابداری مدیریت سنتی و ناتوانی آن برای ایجاد ارتباط بین گزینه های استراتژیک شرکت مطرح کرده اند. سیستم سنتی حسابداری مدیریت (MAS) تلاش می کند که بر اطلاعات مالی داخلی و تاریخی اتکا کند و اطلاعات مربوط به عوامل خارجی را نادیده می گیرد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Management Accounting
Cost Management
Strategic Management Accounting

ثبت سفارش جدید