Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " بررسی کاربرد روش دلفی در تحقیق سیستم های اطلاعات حسابداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی کاربرد روش دلفی در تحقیق سیستم های اطلاعات حسابداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Accounting Information Systems
سال انتشار
2013
کد محصول
1013774
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
449 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تمرکز اخیر بر انواع روش ­های تحقیق موجود برای محققان سیستم ­های اطلاعات حسابداری (AIS) ، موجب شده تا آن ها اظهار نمایند روش دلفی به آستانه ­های سودمندی خود رسیده است. با استفاده از مروری بر ادبیات سیستم ­های حسابداری و اطلاعات، ما اظهار می­ نماییم یک چنین یافته­ ای برای رویه AIS  به بلوغ نرسیده است. روش دلفی مشخصا از طریق استفاده از پانل ­های تخصصی متشکل از کارشناسان و متخصصان و ایجاد آگاهی در مورد مسائل مرتبط و بهنگام پیش روی سازمان­ ها در کاهش ابهام سودمند است. لزوما، روش دلفی دارای قابلیت تدارک دقت و ربط برای محققان AIS می­ باشد. هدف ما بازبینی تحقیقات پیشین در مورد استفاده از روش دلفی و بحث در مورد حوزه­ های بالقوه تحقیق در چارچوب رشته AIS است که در آن­ها این روش ممکن است به افزایش ارزش بپردازد. بر اساس این بازبینی، ما یک مجموعه از راهبردها را در مورد چگونگی توسعه، اجرا، و ارزیابی مناسب پاسخ­ های پانل توسعه می­ دهیم و سپس از یک مثال مطالعاتی گویا استفاده می­ نماییم که ریسک­ های IT در عملیات را بررسی می­ نماید. ما با یک بحث در مورد ارزش روش دلفی به نتیجه­ گیری می ­پردازیم و بینش در مورد محدودیت­ های آن را فراهم می­ نماییم.

1-مقدمه

سیستم­ های اطلاعات حسابداری (AIS) بعنوان یک حوزه بررسی عمدتا از انواع مختلف رویه ­های ارجاعی، از جمله سیستم ­­های اطلاعات مدیریت (MIS)، رفتار سازمانی، روانشناسی، علم رایانه و اقتصاد استخراج می ­شوند. با توجه به این قلمرو غنی، ادبیات AIS در پدیده ­ها، دیدگاه­ های نظری و رویکردهای روش ­شناختی دارای تنوع است. در یک ویراست اخیر روی روش­ شناسی ­ها در تحقیق AIS، نیکولائو (2011) یک دیدگاه وسیع را در مورد رشته AIS آغاز و یک مباحثه در مورد روش ­های جایگزین و رویکردهای نظری را تشویق نمود که دارای قابلیت آگاهی بخشی تحقیق AIS بود…

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Delphi method
Expert panel
IT risk

ثبت سفارش جدید