Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " بررسی محتوای اطلاعاتی کیفیت سود و سیاست تقسیم سود و قیمت گذاری حسابرسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی محتوای اطلاعاتی کیفیت سود و سیاست تقسیم سود و قیمت گذاری حسابرسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Contemporary Accounting Research
سال انتشار
2016
کد محصول
1013775
تعداد صفحات انگليسی
54
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مطالعات اخیر نشان می دهد سیاست های تقسیم سود دارای رابطه تنگاتنگ با سود با کیفیت می باشد. مطالعه حاضر به بررسی این مسئله می پردازد که آیا اطلاعات تقسیم سود با ارزیابی کیفیت سود مشتریان توسط حسابرسان همبسته می باشد یا خیر. نتایج نشان می دهد حسابرسان برای مشتریانی که سود سهام خود را پرداخت می کنند، در مقایسه با مشتریانی که سود سهام خود را پرداخت نمی کنند، هزینه های ناچیزی در نظر می گیرند و میانگین تخفیف نیز بین 6 تا 10.6 متغیر می باشد. از همه مهمتر اینکه، معلوم شد سود سهام در ارتباط با ماندگاری سود (تداوم سود) و دستکاری در میزان سود (حساب سازی) دارای تاثیر متقابل می باشد: رابطه منفی میان هزینه حسابرسی و ماندگاری سود به مراتب برای شرکت هایی که سود سهام خود را پرداخت می کنند، بارز تر می باشد؛ پرداخت سود سهام باعث از بین رفتن رابطه مثبت میان ریسک دستکاری در سود سهام و هزینه های حسابرسی می شود. نتایج این مطالعه تلویحا نشان می دهد به سبب افزایش اطلاعات مربوط به کیفیت سود مشتریان، پرداخت سود سهام باعث کاهش مخاطرات حسابرسی می شود. نتایج این مطالعه حاکی از آن است که حسابرسان در تصمیم های قیمتگذاری خود به انعکاس محتوای اطلاعاتی سود و سیاست های تقسیم سود سهام شرکت ها می پردازند.

1-مقدمه

مطالعه حاضر به بررسی محتوای اطلاعاتی کیفیت سود سیاست های تقسیم شود شرکت ها می پردازد که در این میان بر این مسئله که آیا حسابرسان این اطلاعات را در ارزیابی کیفیت سود مشتریان خود که در تصمیم های قیمت گذاری حسابرسی منعکس می شود، لحاظ می کنند یا خیر. مطالعات حاکی از آن هستند که میزان سود اطلاعات ارزشمندی در مورد کیفیت سود شرکت ها ارائه می دهد که در این میان شرکت هایی که سهام سود خود را پرداخت می کنند، در مقایسه با شرکت هایی که سهام سود خود را پرداخت نمی کنند، سود با کیفیت بالاتری گزارش می نمایند (سیواکومار و وایمیر، 1993؛اسکینر و سولتز، 2011؛ چاسکی و هانلون، 2013)…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




dividend policy
audit pricing
information content

ثبت سفارش جدید