Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بسوی یک لایه مجازی سازی SDN پویا: پروتکل مهاجرت مسیر کنترل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بسوی یک لایه مجازی سازی SDN پویا: پروتکل مهاجرت مسیر کنترل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
11th International Conference on Network and Service Management (CNSM)
سال انتشار
2015
کد محصول
1013820
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
589 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مجازی سازی شبکه های نرم افزاری مستاجران را قادر به کنترل و مدیریت منابع مجازی خود با برنامه ریزی کامل ارائه شده توسط شبکه تعریف شده نرم افزاری (SDN) می سازد. هایپروایزور های SDN توزیع شده ارائه شده اند تا یک پلتفرم کارآمد برای مجازی سازی شبکه های SDN فیزیکی فراهم نمایند. آنها به موضوع مقیاس پذیری که یک هایپروایزور متمرکز می تواند از آن رنج ببرد، رسیدگی می کنند. مجازی سازی امکان تغییر شبکه های SDN مجازی در زمان اجرا را فراهم می کند، یک لایه هایپروایزور نیاز به مکانیسم های کارآمد برای تطبیق پویا با الزامات تغییریافته دارد. پروژه های موجود تنها یک راه اندازی پیکربندی استاتیک برای توزیع نمونه های هایپروایزور خود ارائه می کنند. با این حال، به منظور برآوردن پویایی شبکه های SDN مجازی، پروتکل های مدیریت برای پشتیبانی تغییرات پویا مورد نیاز است. در این مقاله، ما یک پروتکل مهاجرت مسیر کنترل برای هایپروایزور های توزیع شده ارائه می کنیم. چنین پروتکلی برای حمایت از سازگاری پویای لایه مجازی سازی مورد نیاز است. پروتکل ما رویه از دست دادن را ارائه می کند که امکان تغییر پویای اتصالات کنترل بین شبکه های SDN مجازی و کنترلرهای مستاجرین را فراهم می کند. ما اثباتی از اجرای مفهومی برای پیشنهاد خود ارائه می کنیم. از طریق اندازه گیری در راه اندازی بستر آزمایش واقعی، نشان می دهیم که پروتکل ما به لحاظ کنترل سربار تاخیر کارآمد است و شفافیت را برای کنترلرهای شبکه های SDN مجازی فراهم می کند.

1-مقدمه

مجازی سازی شبکه (NV) یک جزء اساسی معمارهای شبکه آینده است. با NV، منابع فیزیکی شبکه، مانند، سوئیچ ها، به شبکه های مجازی (برش) قطعه قطعه می شوند. به عنوان مثال، در [1] و [2] برای شبکه تلفن همراه 5G آینده، برش منابع شبکه فیزیکی اجازه می دهد تا مدیریت منابع شبکه مجازی به صورت جداگانه با توجه به خواسته های ترافیک شبکه صورت گیرد. علاوه بر این، شبکه های مجازی قابلیت مقابله با پویایی در موارد استفاده مجازی سازی عملکرد شبکه (NFV) را ارائه می کنند، که در آن برش مجازی بصورت پویا می تواند توابع شبکه مجازی را با توجه به خواسته های توابع متصل نماید...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Dynamic SDN Virtualization Layer

ثبت سفارش جدید