Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " شناسایی مشخصات هجومِ سمپاتیک ترنسفورمر بر اساس اطلاعات موجود در پست " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شناسایی مشخصات هجومِ سمپاتیک ترنسفورمر بر اساس اطلاعات موجود در پست
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Delivery
سال انتشار
2018
کد محصول
1013873
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هجوم سمپاتیک، پدیده‌ای مغناطیس‌کننده است که بین دو ترنسفورمر یا بیشتر، زمانی که یکی از آنها در حالت بی باری باشد، رخ می دهد. این پدیده، منجر به نقص عملکرد در حفاظت تفاضلی ترنسفورمر به دلیل شکست الگوریتم حفظ هارمونیک دوم می شود. هجوم سمپاتیک از منظر مکانیسم و مشخصات، درمقایسه با جریان هجومی ایجاد شده توسط یک ترنسفورمر منفرد بسیار متفاوت است. از این رو یک روش ویژه برای شناسایی آن مورد نیاز است. در این مقاله مکانیسم فیزیکیِ هجوم سمپاتیک بین ترنسفورمرها به طور کامل مورد مطالعه قرار خواهد گرفت تا ویژگی‌هایش فهم شود؛ به خصوص ویژگی اشباع متناوب.  

1-مقدمه

حفاظت تفاضلیِ جریان به عنوان حفاظت اصلی ترنسفورمر به منظور حفظ ایمنی و قابلیت‌ اطمینان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. تمایز بین هجوم و خطای داخلی، کلیدی است برای کنشِ درست در حفاظت تفاضلی جریان [1]. الگوریتم حفظ هارمونیک دوم پرکاربردترین الگوریتم برای مغناطیس کردن هجوم و جلوگیری از نقص عملکرد حفاظت تفاضلی است [2]. با این وجود، در چین، نقص‌های متعددی در حفاظت دیفرانسیل گزارش شده است. در این اتفاقات، هجوم مغناطیس‌کننده در ترنسفورمر درحال کار (IT)، یا ژنراتور ایجاد شده است [3]، [4]، در شرایطی که یک ترنسفورمر بی‌بار در مجاورت آن برق‌دار بوده است…

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Current transformer(CT)
magnetizing inrush
second harmonic restraint

ثبت سفارش جدید