Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تعویق‌ در حلقۀ قفل فاز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تعویق‌ در حلقۀ قفل فاز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Communications
سال انتشار
1977
کد محصول
1013874
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
917 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

حلقۀ قفل فاز گاهی اوقات زمان طولانی برای رسیدن به حالت تعادل صرف می کند. فاز به مدت طولانی در خطای بزرگی قرار دارد. این پدیده "تعویق" نامیده می شود. ماهیت تناوبی آشکارسازهای فاز عامل این تعویق است که در نزدیکی شیب معکوس (نول ناپایدار) رخ می‌دهد. نیروی بازگردانندۀ کوچکی در مجاورت نول معکوس وجود دارد و نویز باعث می شود که حلقه در مورد نول دچار ابهام شود. در صورتی که نیاز به اکتساب سریع با قابلیت اطمینان بالا وجود داشته باشد، تعویق بسیار مسئله‌ساز خواهد شد. به عنوان مثال می توان به سنکرون‌سازی ارتباطات دیجیتال اشاره کرد. در صورت اعمال نیروی بازگردانندۀ بزرگ برای خطاهای فاز بزرگ و جلوگیری از ابهام می توان مانع تعویق شد. یک پیاده سازی برای مدار ضد تعویق ارائه می شود.

1-مقدمه

حلقه های قفل شدۀ فاز (PLL) گاهی اوقات حالت های گذرای فاز بسیار طولانی مدتی در هنگام اکتساب اولیۀ قفل دارند. حلقه قبل از اینکه در حالت ردگیری عادی خود با خطای فاز کوچک تثبیت شود، به طور موقت دارای خطای فازی بزرگی خواهد بود. این پدیده، اثر "تعویق" نامیده می شود. تعویق با نول شیب معکوس آشکارساز فاز (PD) ارتباط دارد. این مسئله ناشی از ولتاژ خروجی کوچک در مجاورت نول معکوس و همچنین ابهام پس و پیش در نول است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Phase-Lock Loops

ثبت سفارش جدید