Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " تهیه نانوذرات و کاربرد آنها – پروژه فناوری نانوذرات در ژاپن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تهیه نانوذرات و کاربرد آنها – پروژه فناوری نانوذرات در ژاپن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on MEMS, NANO and Smart Systems
سال انتشار
2004
کد محصول
1013909
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نانوذراتی مانند فلزات، نیم­رساناها و اکسیدهای فلزی، به علت خصوصیات یکتا یا بهبود یافته ­­ای که از نظر اندازه، ترکیب و ساختار دارند و همچنین به علت داشتن ساختار لایه ­ای خود سازمان یافته، در حوزه اطلاعات، انرژی، فناوری­ های محیط زیستی و پزشکی بسیار مورد توجه بوده و کاربرد فراوان داشته ­اند . پروژه ملی ژاپن برای سنتز نانوذرات و کاربردهایش در برنامه­ های فناوری نانو و همچنین برخی یافته ­های جدید در فناوری ­های سنتز و  نیز نانوساختارهای مبتنی بر نانوذرات که در این پروژه توسعه یافته ­اند، در این مقاله مرور می­ شود. روش­ های سنتز عبارتند از: فاز مایع، فاز گازی، فاز گازی مبتنی بر مایع مانند روش ­های افشانه ­ای جدید و تکنیک­ های درجا به کمک سل – ژل و روش تولید انبوه پیوسته.

1-مقدمه

ذرات در مقیاس نانو با اندازه کمتر از 10 نانومتر، به علت رفتار فیزیکی و شیمیایی ذرات که حاصل اثر اندازه کوانتومی است بسیار مورد توجه بوده ­اند. این ذرات اساساً با ذرات موجود در ساختارهای حجمی تفاوت دارند و این امر سبب می­ شود که برای استفاده در دستگاه ­های کاربردی در صنایع الکترونیکی، شیمیایی و مکانیکی و فناوری ­های مرتبطی که از کاتالیست­ ها، حامل­ های دارو، حسگرها، رنگدانه­ ها بهره می ­برند و نیز در مواد مغناطیسی و الکترونیکی، پتانسیل بالایی داشته باشند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Nanoparticle Preparation

ثبت سفارش جدید