Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سیستم پردازش تصویر دیجیتالی بلادرنگ مبتنی بر FPGA " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم پردازش تصویر دیجیتالی بلادرنگ مبتنی بر FPGA
نویسنده/ناشر/نام مجله :
CSCC 2000, MCP 2000, MCME 2000 CD-ROM Proceedings
سال انتشار
2000
کد محصول
1013928
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله بکارگیری سیستم پردازش تصویر دیجیتال را برای استفاده در کاربردهای زمان واقعی ارائه می دهد. این سیستم از دو بخش اصلی تشکیل یافته است: دیجیتایزر (رقمی کننده) و پردازش کننده ی تصویر. دیجیتایزر می تواند قالب تصویری را از سیگنال ویدئویی استاندارد گرفته و آنرا به فرمت دیجیتال تبدیل کند. سپس جریان پیکسل بطور مستقیم به بخش پردازنده ی تصویر تغذیه می شود که با استفاده از یک آرایه ی ورودیه ای قابل برنامه ریزی میدانی FPGA بکار گرفته شده است و بنابراین می تواند برای اجرای هر کارکردی درون ماسک 3×3 برنامه ریزی شود. پیکسل های خروجی در سرعتی مشابه با روبش های ویدئو هستند. یک نتیجه ی تجربی همراه با FPGA برنامه ریزی شده با عنوان ماسک دوجمله ای و با هدف کاهش نویز ارائه شده است.

1-مقدمه

چندین برنامه کاربردی پردازش تصویر در معرض مساله ی زمان واقعی قرار دارند. از دید دستگاه های خودکار (روبوت)، بطور مثال، سرعت پردازش تقریبا 10 قاب بر ثانیه، معمولا مورد نظر است]1[ این نیاز بطور کلی با اعمال یک نرم افزار روی یک کامپیوتر قدرتمند بدست نیامده است بلکه یک سخت افزار اختصاصی در نظر گرفته شده است. چنین سخت افزاری عموما بطور ویژه برای هر برنامه ی کاربردی طراحی شده است و بنابراین امکان استفاده در دیگر برنامه های کاربردی وجود ندارد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ترجمه مقاله درباره سیستم پردازش تصویر دیجیتالی بلادرنگ مبتنی بر FPGA

ثبت سفارش جدید