Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مطالعه ای بر تحقیقات صورت گرفته بر روی امنیت اینترنت اشیاء (IoT) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه ای بر تحقیقات صورت گرفته بر روی امنیت اینترنت اشیاء (IoT)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computer Networks
سال انتشار
2019
کد محصول
1013932
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بروز اشتباهات و خطاها در بستر اینترنت اشیاء می‌تواند نتایج فاجعه باری به همراه داشته باشد و لذا اخیراً تحقیق و بررسی و مطالعه‌ی مسائل امنیتی در حیطه‌ی اینترنت اشیاء مورد توجه گسترده‌ای قرار گرفته است. در مطالعه‌ی امنیت اینترت اشیاء به دنبال آن هستیم تا بتوان حریم، محرمانگی و امنیت کاربران و زیر ساختار ها و داده ها و حتی دستگاه‌های دخیل در اینترنت اشیاء را تضمین کرده و همچنین دسترسی‌پذیری به خدماتی که توسط اکوسیستم اینترنت اشیاء ارائه می‌شود را نیز تضمین نمود. بنابراین تحقیقاتی که اخیراً در حیطه‌ی اینترنت اشیاء صورت گرفته است، با پیدایش ابزار ها و مدل ساز ها و همچنین پلت فرم های تحلیلی و محاسباتی مورد توجه گسترده‌ای قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا به تحلیل تحقیقاتی که در طی سال‌های 2016 تا 2018 میلادی در حیطه‌ی امنیت اینترنت اشیاء صورت گرفته است بپردازیم و نگاهی به جدیدترین دستاورد ها، ابزار ها و مدل ساز ها و شبیه‌سازهای مربوطه در این حیطه داشته باشیم.

1-مقدمه

با توجه به رشد و گستردگی سریع فناوری ارتباطات، دسترسی‌پذیری به دستگاه‌ها و سیستم های محاسباتی، پدیده‌ی اینترنت اشیاء (Iot) نیز به سرعت مورد رشد و توسعه قرار گرفته است. در همین راستا، امنیت اینترنت اشیاء را می‌توان یکی از حوزه‌هایی دانست که به منظور تضمین امنیت سخت‌افزار و شبکه‌ها در سیستم های اینترنت اشیاء، مورد توجه قرار گرفته است. البته با توجه به اینکه ایده‌ی تجهیزات شبکه‌ای، یک ایده‌ی جدید می‌باشد، مسئله‌ی امنیت آن هنوز مورد توجه قابل ملاحظه‌ای قرار نگرفته است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




IoT security
Challenges
Current research

ثبت سفارش جدید