Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
902,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " معماری‌های نظیر به نظیر برای شبکه‌های آنلاین اجتماعیِ توزیع شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
معماری‌های نظیر به نظیر برای شبکه‌های آنلاین اجتماعیِ توزیع شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on High Performance Computing & Simulation (
سال انتشار
2013
کد محصول
1014017
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
902,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
623 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به طور معمول در شبکه‌های اجتماعی آنلاین (OSN) از یک زیر ساختاری که به صورت منطقی متمرکز شده است استفاده می‌شود. ماهیت متمرکز OSN ها با چندین عیب روبرو بوده که از جمله‌ی آن می‌توان به مقیاس پذیری، حریم و وابستگی به یک سرویس دهنده اشاره کرد. به طور خاص، حریم OSN به یک نگرانی مهم تبدیل شده است، مخصوصاً حریم و حفاظت در برابر رفتارهای داده کاوی کاربران، چرا که این وظایف باید توسط سرویس دهنده‌های شبکه‌های اجتماعی صورت گیرد. بر خلاف OSN های متمرکز، یک شبکه‌ی آنلاین اجتماعی توزیع شده می‌تواند کنترل بهتری بر روی حریم کاربران داشته باشد. البته چندین مسئله نیز رخ خواهد داد. اول اینکه جمع آوری داده‌ها به صورت مرکزی صورت نگرفته و هیچ موجودیت مرکزی برای تصمیم گیری و یا تغییر شرایط سرویس دهی وجود نداد. در این مقاله قصد داریم بر روی تعریف شبکه‌ی اجتماعی آنلاین توزیع شده (DOSN) متمرکز شدیم و یک روش جدیدی را تحت عنوان P2P DOSN که بر مبنای اعداد Dubar می‌باشد ارائه می‌دهیم. در این روش، تعداد افرادی که از آن‌ها در شبکه اطلاع داریم محدود شده و ارتباط اجتماعی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

1-مقدمه

شبکه‌های اجتماعی آنلاین (OSN) به یک ابزار مفید برای افراد در جهت جمع آوری و استفاده از حجم گسترده ای از اطلاعات مبدل شده‌اند. سرویس دهندگان OSN بسیاری وجود دارند که داده‌های کاربران در بین آن‌ها به صورت پراکنده قرار گرفته است. سرویس دهندگان شبکه‌های اجتماعی معروف، دارای ماهیتی متمرکز می‌باشند یعنی از سرورهای متمرکز برای ذخیره سازی همه‌ی اطلاعات استفاده می‌کنند. با این شکل، کاربران از کنترل پایینی بر روی داده‌هایشان برخوردار بوده و داده‌های آن‌ها به شکل‌های مختلف در اینترنت و آنهم بر روی سایر سرویس دهندگان پراکنده شده است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




P2P
DOSN
social network analysis

ثبت سفارش جدید