Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدل سازی دینامیک سایه جزئی بر روی آرایه های فتوولتائیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل سازی دینامیک سایه جزئی بر روی آرایه های فتوولتائیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Energy Conversion Congress and Exposition
سال انتشار
2015
کد محصول
1014092
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سایه جزئی استاتیک بر روی آرایه های فتوولتائیک بزرگ قبلا در دو دهه اخیر، توسط محققان زیادی مدلسازی شده است. با این وجود، تحقیقات کمی به سایه جزئی دینامیک که در عمل، واقع گرایانه تر می باشد، اختصاص یافته اند. این پروژه، یک مدل کارآمد مبتنی بر متلب را بررسی می کند که شامل مشخصات دینامیک یک واحد فتوولتائیک (PV) تحت یک سایه متحرک غیر ایده آل است که درجات سایه مختلفی دارد. مشخص شده که سایه های با شکل و پیکربندی انتقال یکسان و مشخصات حرکت مختلف (مانند نقطه اولیه، سرعت و مسیر) می توانند منحنی توان- ولتاژ یک آرایه PV را به شکل های مختلفی تغییر دهند. این مدل دینامیک می تواند به عنوان یک بستر مشترک برای ارزیابی کارایی الگوریتم ها و کنترل کننده های تعقیب MPP مختلف تحت شرایط سایه با حرکت دینامیک، به کار رود. نتایج تجربی به منظور ارزیابی مدل بدست آمده اند.

1-مقدمه

منابع انرژی تجدید پذیر مانند انرژی فتوولتائیک (PV)، به علت افزایش تقاضا برای انرژی کم هزینه و سازگار با محیط زیست، در کانون توجه قرار گرفته اند. امروزه، صفحات PV گرچه قیمت نسبتا بالایی دارند، اما به طور گسترده در محل های مختلف از ساختار شهری تا بخش های بیابانی نصب شده اند. با این وجود، سایه جزئی ناشی از ابر با انتقال کم یا سایه ساختمان، توان خروجی واحد PV را تا حد زیادی کاهش می دهد.....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

ترجمه مقالات انگلیسی یکی از خدمات موسسه ترجمه تخصصی البرز می باشد. در صورتی که ترجمه مقاله شما در بین مقالات ترجمه شده نیست، می توانید با ثبت نام در سایت درخواست ترجمه مقاله مورد نظر خود را ثبت نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید