Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ترانزیستور تک الکترونی: کاربردها و مشکلات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ترانزیستور تک الکترونی: کاربردها و مشکلات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International journal of VLSI design & Communication Systems
سال انتشار
2010
کد محصول
1014093
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
183 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف این مقاله مرور مختصرفیزیک دیوایس نانوالکترونیکی ترانزیستور تک الکترونی (SET) و کاربردها و مشکلات آن ها است. کارکرد SET مبتنی بر انتقال قابل کنترل الکترون های تکی بین Islandهای هادی کوچک است. ویژگی های کوانتوم مکانیکی ماده ویژگی غالب این دیوایس هاست و مشخصات جدید مانند نوسان کولن و انسداد کولن فراهم می آوردند که در برخی کاربردها می تواند مفید باشد. در آینده نزدیک SET می تواند با یک ترانزیستور سیلیکونی دامنه را برش داده و چگالی دیوایس را بهبود دهد. تحقیقات اخیر در زمینه SET ایده های جدیدی را پیشنهاد می دهند که برای متحول کردن حافظه های دسترسی تصادفی (RAM) و فناوری های ذخیره سازی داده دیجیتال در حال انجام هستند.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Nanoelectronics
Single-electron transistor
Coulomb blockade

ثبت سفارش جدید