Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " مدیریت هیستروسکوپی یک بارداری هتروتوپی پس از آمبولیزاسیون شریان رحمی: یک گزارش موردی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت هیستروسکوپی یک بارداری هتروتوپی پس از آمبولیزاسیون شریان رحمی: یک گزارش موردی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Subedi et al. Journal of Medical Case Reports
سال انتشار
2016
کد محصول
1014101
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

زمینه: بارداری داخل رحمی همزمان با بارداری سرویکال (بارداری هتروتوپی)، شرایطی نادر است و مدیریت آن بعلت خونریزی شدید ناشی از بارداری سرویکال، چالش برانگیز است. امبولیزاسیون شریان رحمی و پس از آن برداشتن هیستروتوپیک محصولات بارداری سرویکال و داخل رحمی می تواند به لحاظ تئوریکی از خونریزی شدید جلوگیری کرده و دید مستقیمی را در طول برداشتن، ایجاد می نماید. مدیریت هیستروپیک پس از امبولیزاسیون شریان رحمی بارداری هتروتروپی پس از لقاح مصنوعی و انتقال جنین بندرت گزارش شده است. ارائه مورد: یک زن 33 ساله آسیایی، متأهل، غیر سیگاری و غیرالکلی با اولین تجربه بارداری با خونریزی شدید واژینال 3 هفته پس از لقاح مصنوعی و انتقال جنین با سوابق ثبت شده دو لانه گزینی جنین در حفره رحمش مراجعه نمود. سونوگرافی ترانس واژینال یک ساک حاملگی mm 15 × mm 9 × mm 9 با فعالیت قلبی را که نشان دهنده یک کیسه زرده با قطر 3/0 میلی متری در حفره رحمی می باشد و یک ساک حاملگی mm 15 × mm 11 × mm 8 با فعالیت قلبی که نشاندهنده یک کیسه زرده با قطر 2/9 میلی متری می باشد را در کانال گردنه رحم نشان داد. امبولیزاسیون دوطرفه شریان رحمی و پس از آن، برداشتن هیستروسکوپی هر دو محصول حاملگی پس از رضایت بیمار و خانواده اش به انصراف از بارداری داخل رحمی بعلت ریسک خونریزی شدید مربوط به بارداری سرویکال، با موفقیت انجام شد. نتیجه گیری: امبولیزاسیون شریان رحمی و پس از آن حذف هیستروسکوپی محصولات بارداری سرویکال و داخل رحمی در سه ماه اول، بی خطر و عملی می باشد و در عین حال لقاح آتی را نیز امکانپذیر می سازد.

1-مقدمه

حاملگی خارج رحمی یک حاملگی غیرعادی است که طی آن، تخمک خارج از حفره رحم لانه گزینی نموده و ناحیه آمپولای لوله فالوپ رایج ترین ناحیه برای لایه گزینی می باشد [1]. لقاح مصنوعی و انتقال جنین (IVF-ET) بعنوان یکی از دلایل اصلی این شرایط توصیف شده است [2]. وقوع بارداری چندقلویی نیز با افزایش استفاده از روش های کمک بارداری (ART) افزایش یافته و تقریباً 0/8% بارداری های پس از درمان ناباروری را پیچیده می سازد [3]...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cervical pregnancy
Intra-uterine pregnancy
Heterotopic pregnancy

ثبت سفارش جدید