Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " آمفیزم زیرپوستی و افزایش کربن دی اکسید به عنوان عارضه ی عمل لاپاروسکوپی: گزارش موردی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آمفیزم زیرپوستی و افزایش کربن دی اکسید به عنوان عارضه ی عمل لاپاروسکوپی: گزارش موردی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Surgical Case Reports
سال انتشار
2020
کد محصول
1014152
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
4
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
999 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

آمفیزم زیرپوستی (SE) با میزان بروز 0.43- 2.3 درصد یک عارضه­ ی نادر روش­ های لاپاروسکوپی است. در این گزارش موردی، ما وضعیت یک مرد 28 ساله را شرح می­ دهیم که تحت عمل ­لاپاروسکوپی انتخابی فتق کشاله ­ی ران دچار آمفیزم پیشرفته، افزایش کربن دی اکسید و اسیدوز تنفسی در حین عمل جراحی شده بود. بر اساس یافته­ های خود، نتیجه گرفتیم که علیرغم بروز پایین آمفیزم زیر پوستی، به منظور جلوگیری از عوارض ناشی از عمل لاپاروسکوپی بایستی از عوامل خطرساز آگاهی حاصل شود.

1-مقدمه

آمفیزم زیر پوستی (SE) به عنوان "یافتن گاز درون بافت­ های نرم زیر پوستی، معمولا در ناحیه­ ی قفسه­ ی سینه یا گردن" تعریف شده است. شدت آمفیزم زیر پوستی بر اساس مطالعه­ ی اخیر و بر اساس گسترش آناتومیکی آمفیزم زیر پوستی به پنج گروه تقسیم شده است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


emphysema

ثبت سفارش جدید