Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی تئوری و عملی اثر پیش جرقه در مدارشکن خلا روی ترانسفورماتور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی تئوری و عملی اثر پیش جرقه در مدارشکن خلا روی ترانسفورماتور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER DELIVERY
سال انتشار
2009
کد محصول
1014241
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به بررسی اثر پیش جرقه مدارشکن می پردازد که در هنگام برق دار کردن ترانسفورماتور توزیع رخ می دهد. یک مدار عملی ساخته شده که شامل یک ترانسفورماتور تغذیه، یک مدارشکن خلا (VCB)، یک کابل و یک ترانسفورماتور تست می شود و پیش جرقه ها در VCB ثبت می شوند. ترانسفورماتور تست یک نمونه ترانسفورماتور توزیع بوده که دارای نقاط اندازه گیری نصب شده به همراه سیم پیچ های ترانسفورماتور در هر فاز می باشد. نوسانات ولتاژ در سیم پیچ ها و ترمینال های ترانسفورماتور اندازه گیری می شوند. ترانسفورماتور توسط مدل پارامتر محدود مدل سازی می شود که از روی معادلات تلگرافی در حالت گسسته استخراج شده است. نوسانات ولتاژ هنگام عملیات وصل کلید ثبت شده و با و بدون کابل نصب شده بین VCB و ترانسفورماتور محاسبه می شوند. ولتاژهای محاسبه شده تطبیق خوبی را بین ولتاژهای اندازه گیری شده نشان می دهد. روش ارائه شده می تواند توسط سازندگان ترانسفورماتور استفاده شده تا شکل موج های ولتاژ در هنگام کلیدزنی یا جرقه را تخمین بزند تا اطلاعات مفیدی برای مطالعات ایزولاسیون فراهم آورده و اثرات تشدید در سیم پیچ های ترانسفورماتور را مورد بررسی قرار دهد.

1-مقدمه

به خوبی می دانیم که در هنگام تعویض بارهای خیلی القایی مانند ترانسفورماتور و موتورها ، در شرایط خاص، چندین ضربه مدارشکن ایجاد می شود. ضربات چندگانه نوسانات سریع ولتاژ بوده که در طول کابل ادامه یافته و به ترمینال های موتور یا ترانسفورماتور می رسد. به دلیل امپدانس های مختلف نوسانات در ترمینال ها، یک بازتاب و جذب موج رخ می دهد. نوسانات ولتاژ که به سمت سیم پیچ ها حرکت می کنند به طور همزمان توسط موج های ولتاژ جدید که از سمت ضربات جدید ایجاد شده اند، سرکوب می شوند. بنابراین، شکل موج های ولتاژ داخل سیم پیچ ترانسفورماتور در یک دوره زمانی خاص ممکن است دارای دامنه و نرخ افزایش بسیار متفاوتی باشند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Modeling
switching tests
transformer

ثبت سفارش جدید